Når jeg var i Parken i går så jeg en par elektrikere/teknikere som jobbet en masse ledninger i gulvet under loungen, omtrent der inngangsgatene er. Kunne ikke se så mye av selve loungen, men så ikke ut som om de jobbet inne i den.
Den ene gaten fungerte ikke i ettermiddag. Utover det la jeg ikke merke noe til noe som helst, men når jeg tenker meg om så det ut som at det hadde kommet en kjøledisk eller noe lignende i benken hvor kålrota står...
Kjølebrønn mener jeg. ...men ta det med ei klype salt - det var først etter at jeg dro at jeg stussa på at noe var nytt, så det helt store inntrykket gjorde det tydeligvis ikke
Bra! Pølsefest er alltid suksess. Skal innom i morgen ettermiddag igjen, uten at jeg har forhåpninger om pølser på onsdag.
Kjølebrønn er på plass. Og inngangsgatene funker ikke. De står bare i åpen posisjon. Loungepersonalet sier bare "Kom inn" så da er vel det greit
Ankommet nu - men du har kanskje dratt? Forøvrig noe suppe greier på gang. Better than a slap in the face, som man sier. Gaten funker ikke fortsatt, bra pågang.
Var innom der i går og gatene var fremdeles kun delvis fungerende. Ellers er det bra at kjølebrønnen er på plass, så holder hvitvinen seg kald
Om jeg ikke tar feil har de fått en større gate, ser rullestolvennlig ut. Det er også innført automatisk utgang, slik at man ikke trenger å trykke på knappen for å komme ut, det var kanskje ikke alle som tok den med en gang..