Nettopp kjøpt elbil - hva må jeg få på plass av rabatter og bonuser?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av InCognito, 02. aug 2023.

1. haakonks

haakonks Veteran Moderator

Likes mottatt:
    10,469
    Bonuspoeng:
    183
    Jepp, her fra i går rett utenfor Freiburg.

IMG_6027.jpeg

Blir fakturert med hva valuta er i landet du lader. Stoppet vi hadde i dag var i Sveits, ble fakturert i CHF.

Flymunda liker dette
  2. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,724
    Bonuspoeng:
    293
    Akkurat nå er det også betraktelig billigere å lade på Tesla sine ladere hvis man ikke har Tesla. Gjerne 4-5 kroner der de andre skal ha alt fra 6.5 til 12.

Byttet akkurat bilabonnement fra Tesla gjennom Sesongbil til VW ID4 gjennom Fleks og har ikke har hatt behov for hurtiglading enda, men hvis jeg må så blir det nok der siden det også som regel er mye mindre kø. Må bare passe på at lading for ikke-teslaer fungerer der man skal stoppe.

3. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    981
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg får litt vondt av andres lommebøker der de står i kø for å betale 7.50,- eller det som verre er på CK, Fortum og Mer mens det samtidig er plenty av ledige Tesla-søyler til 4,- men de skal få lov å velge selv :p

Nordlands liker dette
  4. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,724
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg synes det er helt utrolig at det her får lov til å fortsette. Hvor stor sannsynlighet er det for at to bensinstasjoner rett ved siden av hverandre hadde hatt en prisforskjell på 40% i mer enn 5 sekunder? :rolleyes:

5. thfagert

thfagert -

Likes mottatt:
    962
    Bonuspoeng:
    93
    Enda en som snart går over til elbil her. Noen som har tips til kjøp av hjemmelader som gir god uttelling poengmessig? Gjerne ViaTrumf+Amex. Elektroimportøren er jo kanskje greiest der, noen som har testet om kjøp med montering gir trumfkroner for hele beløpet?

Del denne siden