God morgen Er klar tror jeg for SK4006 til OSL fra SVG Men i dag har vi New Info som den eneste info.. Blir vi forsinket? Skal vi til LPA istedenfor? Stay tuned!
God formiddag fra Grenland. T-23 til TRF-MAN. Vi kjører seff direkte til Liverpool, skal ta en alvorsprat med Slot etter gårsdagens fadese. Ellers var jeg først i køen på telenor kundeservice i dag. Må resette t-we boks hver gang jeg har brukt apple tv+, ellers forsvinner lyden. De greide ikke å fikse problemet, så sender nyeste versjon av t-we boks i posten. Ha en problemfri dag
Meeeeeeget god måndag frå Florøida. Dei spelte fotball i England i går, og då er det berre for underskrivne å vere ein dårlig vinnar og spreie rundt meg med "glede" til gode kollegaer med sympati for feil side. No begynner det å bli på tide med ein flytur! Men fyrst har både madammen og yngstemann bursdag.
Ny uke og nye flyturer. Først litt Embraer senere i dag. Hjemreise i går gikk fint. Hyggelig og bra hos LH, men må si at OS var hakket over, denne gangen også.
God formiddag fra hjemmekontoret. Trengte en rolig start på uken etter en litt slitsom forrige uke. Så da er det behagelig med ingen (færre iallfall) avbrytelser her hjemme. Det hjelper å kunne høre på musikk uten headset også. Ettermiddagen i går ble brukt til å grave opp innkjørselen og legge nye rør til en kum som stadig oversvømmes. Amy tok siste stikk, så nå ble 40 år gamle rør byttet ut med nye. Nå får vi håpe det holder en stund. Flott med hyggelige naboer som har både gravemaskin og et ønske om å hjelpe til. Ha en fin en!
God morgen, godtfolk Skulle egentlig vært i SEA i dag, men sykdom i heimen veltet den planen. Jeg har én uke i november hvor jeg får muligheten til å reise litt, og jommen meg ramlet det inn tre muligheter i går kveld. Det dukket opp flere muligheter til å komme seg østover (ICN/HND) med SAS i november. Booket etter ikke-tenk-prinsippet, og får bruke tiden fram til i kveld til å lete etter en mulig retur. Fint at SAS beholdt gratis 24t avbestilling på bonusbilletter
God ettermiddag fra MBT, venter på Uber til OSL før det blir LH via FRA til LJU. Kunne reist i morgen men måtte tatt 05:40 avgangen med LX, i tidligste laget når en ikke må.
Ny dag, nytt fly. Gullstuen er der fortsatt, mangler bare perleporten Bare 1 time på denne trange lille maskinen, så det er vel til å leve med at rad 3 er første som ikke er biz. Kanskje de har 1 øl for salg, om de rekker... EDIT: flyet hadde ikke fungerende de-icing. 14 år gammel maskin, og kapteinen fra Belgia ville ikke ta av. Foreløpig 45m forsinket avgang til en 55m lang tur. Herlig!
En Armanac og kaffe mens jeg venter på siste flight for i dag; Hvordan gikk det forresten med trådstarter @Bonusduk i dag? Neida @Eddie47 , jeg har ikke mistet det helt. Det er Hennesey XO