New Zealand (South Island)

Tråd i 'Reisemål' startet av Henshaw, 23. okt 2014.

  1. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,895
    Likes mottatt:
    12,810
    Bonuspoeng:
    183
    Vi brukte vel fire og en halv dag til sammen på Alice og Uluru. Turen til Uluru tok to veldig lange dager. Kjempehyggelig reisefølge, med høflige engelske studenter og lettskremte italienere. Mye morsommere enn å reise alene, og full kred for at vi gjorde ting som "min mamma helt sikkert ikke ville vært med på". Fikk med oss en flott(!) dideridoo-konsert i Alice, mye bedre underholdning enn forventet.
     
  2. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    Hei!

    Du har fått mange gode tips allereie. Queenstown er bra (her kan du pådra deg hjertestans ved hjelp av strikkhopp og båtkøyring), områda rundt Milford Sound og Arthur's Pass er naturskjønt (moleg å tusle på tur i det fri) og meir til.

    I våres skreiv eg eit reisebrev frå min roadtrip i New Zealand og delar av dette brevet har handlinga lagt til Sørøya. Kanskje er det tips og inspirasjon å hente derifrå?

    https://insideflyer.no/forums/threa...er-eit-slags-reisebrev.5187/page-2#post-81893

    Det blir nok ein bra tur og komboen med Australia kjenner eg at eg er litt misunneleg på :D
     

Del denne siden