Takk for svar Men jeg må hente ut baggasje (ikke gjennomgående billett) og sende denne videre til EVE.. Da kan jeg vel ikke gå inn igjen? Eller? Er det en mulighet å hente den et par timer senere?
På FRA har de Yoga rom, ikke stort men mulighet for å ta noen egenvektøvelser og dusje i loungen om man er ivrig. Det finnes naturlig lite treningsfasiliteter airside på flyplasser, men flere flyplasshotell har bra treningsrom. Dette på ZRH Radisson Blu er ganske elegant og omfattende (2000 m²).
Om det er "innafor" er nå en ting. Men det fungerer. Og det fungerer med ren innenriks billett også. Sitter heller der i tre timer enn på innland.
Joda det er mulig. Er vel ikke en ide å la bagasjen stå for lenge på båndet nei. Ulempen med å gå i gullstua er at du nok en gang, må ut for å ta sikkerhetskontrollen på nytt.. men totalt verdt det om du har noen timer
Enig. Litt usikker på hvor lenge bagasjen blir liggende på båndet før den blir satt bort. Noen som vet?
Jeg tok meg engang en to timers arbeidsøkt etter landing. Da stod min koffert sammen med en rekke andre på siden av bagasjeskranken ved ankomst. Hentet den der uten spørsmål.
Skjønner, så den lagres der for dagen? Vet de har et lager innenfor også, men det går vel kanskje litt tid før de registrerer bagasjen og setter den bort?
Hvor lenge den står vet jeg ikke, men noen timer blir det nok. Sikkert en del folk som kommer tilbake etter noen timer fordi de har glemt et kolli..
Hentet bagasje etter alt fra 1 til 8 timer både på OSL og CPH uten problemer. Noen ganger er de på båndet, andre ganger ved siden av, andre ganger må jeg på bakrommet og hente dem, men det har også gått smertefritt.