Noen endringer i forumet

Tråd i 'Nyheter' startet av Tore, 20. mars 2020.

  1. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    Næh, hva har renter med fly og reiser å gjøre?
     
    trygveat liker dette
  2. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,200
    Likes mottatt:
    17,201
    Bonuspoeng:
    293
    Kan ha veldig mye innvirkning på det du må betale for tjenesten ...
     
    drsyk and phileas like this.
  3. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,107
    Likes mottatt:
    14,454
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg sliter litt på bakrommet med å få det til her... Mye rare funksjoner og knapper som ikke er helt logiske for meg, men gjør et nytt forsøk i morra. Tråder som ikke er fly, hotell eller generelt reiserelatert bortsett fra god morgentråden skal være under off-topic.
    Skal moderatorkorpset og jeg klare å holde litt styr på dette forumet må vi ha det sånn. Og tilbakemeldinger fra brukerne våre viser også at det er greiest sånn. Vi er jo tross alt InsideFlyer, Norges største forum for reiser, fly og bonusrelatert stoff ;)
     
    Eddie47, drsyk and Avixlo like this.
  4. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,200
    Likes mottatt:
    17,201
    Bonuspoeng:
    293
    Med det antallet postinger sist uke på forumet, så bør vel ikke moderatorkorpset akkurat være overarbeidet.
     
    drsyk liker dette
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    Den syns jeg er å dra det litt vel langt da. Da kan man jo si at hvilken bil modell man bruker til flyplassen har betydning for klassen på flyet. Kjører man Merce så vil man vel sitte foran gardina osv. :)
     
    drsyk liker dette
  6. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,107
    Likes mottatt:
    14,454
    Bonuspoeng:
    293
    Nå om dagen går det greit, det skjønner alle. Men vi har hatt en utfordring når trafikken var på topp, og den utfordringen vil komme igjen når vi får fly igjen. Derfor er denne stille perioden fin å bruke til litt rydding og optimalisering
     
  7. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg vil gjerne ha off topic trådene i listen over nye innlegg. De blir for meg vanskelige å følge når en må lete etter de.

    Bildekonkurranse-tråden følger jeg ikke, men det gjør meg ikke noe at den kommer inlidten over nye innlegg.
     
    Bolle, lobster, Maggie and 1 other person like this.
  8. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,212
    Likes mottatt:
    21,328
    Bonuspoeng:
    183
    Støtter denne :)
     
    lobster liker dette
  9. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg syns at "nye innlegg" skal komme for det som er fly og reiserelatert. Off topic trådene er definitivt ikke det. Jeg ble veldig glad da de ble tatt ut.
     
    CrotchRocket and vegardg like this.
  10. spacecosmos

    spacecosmos EBD

    Innlegg:
    584
    Likes mottatt:
    2,986
    Bonuspoeng:
    93
  11. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,212
    Likes mottatt:
    21,328
    Bonuspoeng:
    183
    Er vel kun ca 6 off topic tråder. De man ikke ønsker lese kan man scrolle forbi under nye innlegg. Ganske få tråder. Mener det er langt enklere en å lete fram de få trådene i et underforum, om de er oppdatert, eller ei.
     
    Blaa liker dette
  12. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,107
    Likes mottatt:
    14,454
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg ser absolutt argumentene dine, men dette er et fly og reiseforum. Derfor blir en del av off-topicen litt mer skjult så den ikke tar fullstendig overhånd. Jeg har all forståelse for at vi vil diskutere forskjellige ting her inne, og at det i disse dager hvor man knapt reiser diskuteres det enda mer utenfor kjerneområdet til InsideFlyer. Men det kommer bedre tider, og vi ønsker å benytte den rolige perioden til å rydde litt, formalisere forumbruken, og ikke minst forsøke å gjøre InsideFlyer enda mer attraktivt for det vi faktisk er til for, nemlig de som reiser og utnytter fordelene med bonusprogrammer maksimalt og for de som vil lære om det.
     
    Edvard, oyvindm, SAJblue and 6 others like this.

Del denne siden