Noen norske kredittkort som gir elitestatus hos hotellkjeder...?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av SpotOn, 13. febr 2016.

  1. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Nei, tror ikke det. De få gangene jeg bor på hotell i Norge foretrekker jeg andre leverandører, så jeg er ingen god kunde for Scandic.
     
  2. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Vi har en tradisjon å holde her; :p
    Noen som kan forklare hvorfor scandic ikke kan gi tellende netter samtidlg som de gir eurobonuspoeng? Jeg skjønner dem ikke gir i pose og sekk med både scandic friends og ebp, men nettene burde telle uansett.
     
    Stuttfeiten liker dette
  3. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Står tvert i mot "Som Scandic Friends-medlem kan du tjene partnerpoeng når du bor hos oss, i tillegg til dine Scandic Friends-poeng." på nettsidene deres.
     
    milehigh liker dette
  4. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Tok ett klikk til inn og fant dette:
     
  5. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,306
    Likes mottatt:
    2,445
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for tipset!

    La inn koden for 2 helger siden, så dog ut til å ikke fungere, men i dag dumpet det ned et "2nd FLOOR"-kort i postkassa...
     
    Misterix liker dette
  6. Peregrin

    Peregrin EB Lifetime Gold, GHA Titanium, NCC Platinum

    Innlegg:
    106
    Likes mottatt:
    210
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg fikk samme beskjed etter at jeg etterlyste overnattingen min hos Scandic. Fikk beskjed om at dette ikke gikk siden jeg hadde registrert EB. Ble litt småsur, for jeg manglet én natt for oppgradering, og ingen hadde informert meg om dette ved verken inn- eller utsjekk. Spesielt ettersom jeg få måneder tidligere fikk spesifikk beskjed om at det var mulig å få poeng begge steder. Prøvde å etterregistrere manglende overnatting via hjemmesiden til Scandic, og det gikk fint! Har ikke prøvd flere ganger, ved senere overnattinger har jeg alltid oppgitt Scandic Friends og ikke EB.
     
  7. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Sist jeg sjekke ga ikke Scandic både EB og Scandic poeng.
    Er vel kun Firsthotels som nå om dagen gir både hotelpoeng og EB poeng. Her kan man få 500 EB poeng per natt.
     

Del denne siden