Herlig tilbud, hadde nok blitt med hvis det hadde vært en annen helg, men du klarte å treffe den eneste helgen i 2017 der jeg allerede har planer.
Hmm, nå har ikke jeg flydd business med Emirates, men hvor stor blir ev nedturen når man flyr business tilbake til HKG? Det frister dette.
Hehe... skjønner hva du mener, alternativt er å ta Biz til BKK og F tilbake, spare det beste til slutt lissom, men tenk om F var helt fantastisk, så har man mulighet til klinke til med betalt oppgradering og ta F igjen, kan ikke koste mye fra biz til F på en 3 timers flight. ;P
Jeg har verken prøvd biz eller f på emirates og syns jeg må prøve begge Ellers har jeg jo ingenting å sammenligne mot..
Noen andre som kun blir med på Hong Kong-delen av turen? @anders82 ? Det sikrer meg omtrent gull for neste periode og med prisene i Plus på Friends&Family-salget, så er det jo nesten uslåelig.
Bestilte noen helgeturer i plus for et par dager siden. Oppdaget nettopp at jeg skal til HKG 17-19/3. Det kan jo bli interessant