AA har visst plugga hullet nå. Fikk en langhelg til cancun, men er ikke veldig sterk i troen etter sist uke. Kudos til BA for å kjøre faste torsdagstilbud
Kjørte påskeferien i Cancun, jeg. Etter mye frustrasjon frem og tilbake fikk jeg bestilt for en liten time siden. Bare å krysse fingerne…
Ser at jeg fikk økonomi fra Dallas til Cancun, det var jo litt kjipt da. Samma faen, det kribler skikkelig i magen. Spennende det her!
Det gikk voldsomt kjapt at de nuka denne, kun halvannen time tidlig i USA. Så sjansen er mye større enn forrige runden.
Ja ja krysser fingre og tær. Blir kanskje tur til Cancun i februar for 14 dager. Den nette sum av ca 13000. Topp
Ser ut til at jeg fort må ut med over 2.500 kr. for plasseringsbilletter per person + to overnattinger. Altså blir det fort like mye som billettene til Mexico… Det burde jeg sjekket når jeg bestilte billettene…
Ser ut til at eg óg må ha overnatting i Praha, men det skal eg klare dersom dei let billettane stå. 1,5 døgn i Cancun er vel nok til å stikke innom Chichen Itza i alle fall.
Når flybillettane vart kansellert forrige torsdag var det vel kanskje fordi Cathay og Malaysian var innblanda, no er det vel berre BA og AA, akkurat slik som businessbillettane som gjekk igjennom. BA, AA og AY har vel ein Joint Venture-avtale, det kan vel tale til fordel for at det skal bli godkjent?
Gi beskjed i morgen om du fikk reise da? Følte det var et ganske lite vindu med mulighet for og bestille, så mulig det ikke var så mange som fikk bestilt. Håper det går igjennom
Har avreise fra PRG 0700 på lørdag. Posisjoneringsflygning i morgen. Check-in åpner 0700 i morgen for BA flight, så jeg kan sikkert be om boarding pass på SVG i morgen tidlig. Noen som har formening om de fortsatt kan kansellere når BP er utstedt?
Vet ikke hvor mye man skal legge i dette, men... Skjermdump fra Twitter: https://twitter.com/British_Airways/status/636919119087013888