Enig. Jeg ville ikke tatt turen i eco. Du får svare at du har hatt kostnader som du må få dekket ifm hotell i Praha, billetter og hotell i Cancun, dersom turen blir kansellert, får BA dekke alt det, samt sørge for hjemreise fra PRG
Kan du kreve invol downgrade nå med BP i hånd og avreise i morgen tidlig? Enten Club eller invol compensation. Eco er ingen deal, så det er et skambud. Kjør dem hardt!
Venter på tilbakeringing fra dem. De ville ikke oppgi sitt nummer. Snakket med BA Norge, billetten finnes ikke i systemet lengre. Nytter ikke å møte opp
Cancelled, money back. Så ikke andre muligheter. Economy er ikke en option. Any "indemnification" måtte gå vanlig vei via BA Customer service. Yeah right
Booka via Ba.co.uk og fikk turen i mars kansellert, men har leika meg litt rundt i "Conditions of Contract" og "British Airways General Conditions of Carriage", men finn ingenting rundt kansellering av billettar grunna "feil" pris. Kan nokon lede meg i korrekt retning?
På telefon var det bare et kvinnemenneske som var instruert til å si: Economy eller money back. Alt annet kunne hun ikke diskutere annet enn å henvise til noe Customer service on the web hvis jeg var "out of pocket" med noen kroner
Skjønar situasjonen din svært godt. Ganske risky å sei nei takk til "money back", og eg hadde sikkert endt opp med å gjera det samme. Men, no har jo AA kjøpt seg ut av situasjonen og du har ein dårleg sak når det gjeld eventuell kompensasjon. Hadde du kjørt hardt mot hardt hadde du nok vunne fram på eit eller anna vis, men gudane veit kor mange år det hadde tatt. I motsetning til ymse FT-folk som alltid truar/foreslår med advokat, rettssakar (varm vind) så ville eg anbefalt å berre nyta helga i Praha. Fin by, med mykje god og billeg alkohol, og det samma gjeld det lokale inventaret