Har lurt på dette en stund. Siden folk sier NorgesEnergi ikke har binding, kan man bytte til de, få 260kr Trumf og evt bytte tilbake igjen til et annet selskap måneden etter? Eller tidligere for den saks skyld? Har også lurt på mobilselskap, men de har binding i ett år og da blir det nok ikke aktuelt.
Er du sikker? Kan ikke se noe om det i vilkårene noe sted, med mindre det står med veldig liten skrift
Tror ikke det står på ViaTrumf, men det stod hvertfall på de få sidene jeg sjekket. Det var vel ice og komplett det gjaldt? Det kan godt være jeg tar feil! Da gjelder spørsmålet for de og Kan man bytte for en måned og beholde trumfen?
Komplett skal ikke ha binding, men du må være kunde fra til du får bekreftet Trumfen. Dersom du porterer bort før det, vil du nok antakelig ikke få Trumf...
Snakker vi da om til den dukker oppnpå viatrumf, eller helt til den er utbetalt? Det kan jo ta en god stund før det blir utbetalt Vurderer å bare sende de en mail og spørre rett ut
Jeg hadde ikke tatt sjansen på å portert bort før jeg hadde fått Trumf utbetalt. Så du må regne med å være kunde i 3-4 mnd. om de følger det som står i info på ViaTrumf.
Ja, det står vel at det kan ta så lang tid. Tidligere utbetalinger for meg har skjedd etter ca en måned, men det varierer sikkert veldig fra nettbutikk til nettbutikk.
Jeg byttet til Norgesenergi gjennom viaTrumf, og Trumf-poengene kom inn på konto etter en drøy uke. Kan jeg i prinsippet bytte etter en mnd til et nytt selskap?
Det er det jeg også lurer på. En drøy uke var jo veldig raskt! Men hvis du allerede har fått de utbetalt, kan du nok bytte tilbake. De kan jo ikke ta poengene tilbake?
Nå kommer det jo en ny personvernforordning fra EU i slutten av mai. Iht den kan du kreve alle egne personopplysninger slettet. Krev alt slettet og bestill på nytt etter en stund. Kan det gå tro?
Du kan kreve opplysninger slettet, men det kan finnes forskrifter og lover som gjør at opplysninger kan/må lagres i feks 2,5 eller 10 år.
Det er korrekt. Men det skal samtidig begrenses mest mulig og om mulig anonymiseres. Iht bokføringsloven må man ta vare på salget en gitt periode. Men ikke nødvendigvis linket til den spesifikke kunden.
Kan nå bekrefte at jeg får Trumf på det billigere abonnementet. Dukket opp som under behandling på viatrumf i dag. Jeg gikk inn på viatrumf, trykket på linken derfra, og så åpnet jeg en ny fane med linken til gul webpris (eller hva det heter) som noen postet over her. Tipper det da også funker med verving, hvis man gjør på samme måten.
Da kan jeg bekrefte at denne fremgangsmåten ga meg 264 trumfkroner på konto Strømabonnement gul webspot.
Bare synd at poengene kom inn akkurat midt mellom de to overføringsregimene, slik at jeg nok ikke får mer enn 10 EB per trumf
Nice! Jeg har akkurat bestilt Trondheim Kraft EB og får 5.000 EB for det. Får bytte til Norges Energi om 3 mnd.
du hadde fjordkraft før det, men får likevel EB hos Trondheim Kraft? I så tilfelle blir det neste for meg Hvor lenge varer kampanjen?
Ja, de har bekreftet pr. mail at jeg får EB hos TK selv om jeg har hatt avtale hos FK tidligere. Ingen kampanje hos Trondheim Kraft. De har 5.000 EB på EB-avtalen hele året. Men du tenkte kanskje på NorgesEnergi?
Ok, da blir det trh kraft neste gang Nei, jeg lurte på om du har vært fjordkraft-kunde tildigere og fått bonusen der? Har inntrykk av at det er vanskelig å få bonus fra både fjordkraft og trh kraft siden det er samme konstellasjon.