Jeg hadde fjordkraft, og byttet til Trondheim Kraft. Sidene til disse to firma er identiske. Jeg fikk såklart fjordkraft bonus på 10.000 poeng (tror jeg) for noen år siden, under en kampanje. Når jeg nå fikk mine 5000 poeng, står det på eurobonus sidene mine nå: FjordkraftPoints EarnedExtra Points 5 000
Fjordkraft hadde satt opp prisen på avtalen jeg hadde, uten å gi meg beskjed. (Utenom en melding når jeg logget på portalen dems). Så var ikke SÅ mye dyrere nå med Trondheim Kraft. Men hvis man skal bytte strøm til en dyrere avtale pr kilowatt time, for å få bonuspoeng, er det vel lurt å gjøre i april da det er 3 måneders binding. Bruker mindre strøm om sommeren
Noen som har funnet noe bindingstid på Norgesenergi tilbudet? Jeg kan ikke se noe og ser meg foreløpig fornøyd med 1 mnd da det har dukket opp en annen aktør som frister med enda flere Trumfkroner.
Ser ikke ut til å ha bindingstid, nei Se der, ja! NTE med 500 trumf(!). Håper den holder seg til Fjordkraft-bindingen er over da
Linken til NorgesEnergi på ViaTrumf fungerer ikke idag. Noen som kommer inn i nettbutikken til NorgesEnergi?
Også jeg som hadde tenkt å bestille strøm idag =( Noen som vet hvor lenge "Kampanjen" med 260 Trumf varer?
Jeg vet ikke hvor lenge den varer, men har nå uansett brukt fremgangsmåten beskrevet i denne tråden. For min del har dette ikke blitt registrert på viatrumf, men Norgesenergi leverer strøm. Var først i kontakt med Norgesenergi, men de var ikke veldig interesserte i å prøve og rydde opp. Nå ligger det en henvendelse hos viatrumf så får man se hvordan det går...
Jeg har fått trumf, og vervet en her inne, så jeg også har fått gratis strøm i en måned. Si fra hvis noen vil verves!
Mottok trumf kronene selv om jeg ikke blir kunde hos de før om 3 uker. Pengene ble automatisk konvertert til Eurobonus.. GE ringer idag og gir meg ett bedre tilbud. Benyttet meg av angreretten hos NorgesEnergi, spurte om det ble noe gebyr / eller at jeg mistet trumf. Nei sa de
Ser ut som NE er fjernet fra ViaTrumft. Eller er det bare meg som ikke finner de? Linken har heller ikke fungert de siste dagene og nå er altså butikken helt borte..
Det tok ikke lengre tid enn et par dager etter vi snakket om når dette skulle forsvinne til det var borte Kanskje en ansatt i NE leste posten og ble skremt av vår grove utnyttelse
Ja, -jeg bestilte NE for minst 2 måneder siden og har fortsatt ikke fått Trumf fra de. Har klaget, men servicen hos NE er elendig og ingen hjelp å få.