Dersom folk begynner å prøve seg på varianter som bruke angrerett for slippe unna gebyret på 500 tror jeg det ville bli slutt på tilbudet rimelig raskt - det ville være riktig synd synes jeg.
De fleste her har kanskje familie og venner som ikke bryr seg om eurobonuspoeng. (Enda så rart det kanskje høres ut) Hvis f.eks din far bytter til Fjordkraft så skal det ikke være noe problem at bonuspoengene går til din konto. (Det står i hvert fall ikke noe om dette i vilkårene) Så kan du heller betale han de 117,- kronene det koster i bindingstiden. Uansett så er 117,- billig for 10k poeng. Så i teorien kan man jo skaffe ganske mange 10k`ere. Jeg har ikke testet dette, men det bør kunne gå.
I praksis kan det nok utgjøre litt mer enn 117 kroner, siden det også er høyere påslag på prisen i den avtalen enn en del andre...Blir ingen enorme summer så er verdt det uansett, men likevel greit å være klar over at man kanskje bør slenge over 200-300 kroner alt etter hvor høyt forbruket er og hva slags avtale som ligger inne fra før. (det finnes jo også mange dyre avtaler folk sitter på)
Jeg forsvarer KUN bruken av en lovbestemt angrerett. Poeng eller ei. Useriøst å se ned på mennesker som angrer/avbestiller. Ja, utgangspunktet mitt var om man beholdt poengene ved inngåelse av avtale. Så fryktelig god strømavtale er dette jo ikke. Og det ikke urimelig at en kan komme til en annen konklusjon etter å ha tenkt seg om.
Hvor er det man registrerer eurobonusnummeret sitt? Bestilte i går, men det er jo ikke noe sted man fyller inn kortnummeret sitt slik som tidligere. Har jeg oversett noe?
Ja, jeg bestilte nå nettopp og fylte inn eurobonusnummer på enten første eller andre siden.. Logg inn og sjekk på nytt, var et eget felt inne på profilen mener jeg. Om du ikke finner det kan du sende dem en mail f eks.
Sendte en mail til Fjordkraft for å høre om jeg kunne benytte meg av dette tilbudet. Jeg har Fjordkraft i en bolig jeg leier ut (strømmåleren er registrert på meg), samt at min samboer byttet til Fjordkraft i vår felles bolig for bare noen måneder siden (hun fikk da 10 000 poeng). Jeg spurte Fjordkraft om jeg kunne benytte meg av tilbudet ved at jeg inngikk en ny avtale på vår felles adresse, men det lot seg ikke gjøre da min samboer allerede hadde fått poeng på den måleren. Men - til min store overraskelse, tilbød Ida fra kundeservice å overføre 5000 bonuspoeng til meg - free of charge Dette var på fredag, og allerede mandag var poenge på konto. Det blir nesten for lett!
Merkelig at mange har fått poengene sine allerede mens jeg venter. Bestilte Fjordkraft «EB» 9/11. Fortsatt ikke fått poeng..
Ikke jeg iallefall. Jeg flyttet abo. fra meg til kona. Jeg har ikke fått poengene ennå men har fått en bekreftelse på chat at de kommer. Hva er detaljer rundt din bestilling?
Jeg tenker de nok vil hevde at ingen har en tilsvarende avtale med Eurobonuspoeng, og dermed kan du ikke matche mot noen.