Novembertilbud hos Fjordkraft - Tjen 10.000 SAS EuroBonus-poeng

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av indahla, 09. nov 2017.

  1. Lnbre

    Lnbre Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    4,666
    Bonuspoeng:
    93
    Samme her
     
  2. Eriksan

    Eriksan Aktivt Medlem

    Innlegg:
    301
    Likes mottatt:
    331
    Bonuspoeng:
    63
    Titusen deilige Eurobonus-poeng kreditert kontoen min, funket fjell å sette avtalen på samboeren siden jeg har fått 10K to ganger tidligere.
     
  3. AV83

    AV83 Medlem

    Innlegg:
    200
    Likes mottatt:
    52
    Bonuspoeng:
    28
  4. Cforoe

    Cforoe Bonusjeger

    Innlegg:
    229
    Likes mottatt:
    646
    Bonuspoeng:
    93
    Det var like før jeg hev meg på, men fant ut at det ville koste meg ca kr 1000 ekstra pr måned i forhold til den strømavtalen jeg har nå. Nå skal det sies at jeg bytter avtale stort sett hver måned for å få billigst mulig avtale og at årsforbruket er på ca 35.000 kwh.
     
  5. magnus45

    magnus45 Medlem

    Innlegg:
    50
    Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    8
    Hvis man har mottatt 10.000 poeng tidligere kan man bli kunde igjen og få 10.000? Mente jeg leste i vilkårene sist at det var "karantene" på nye 10000 poeng innen to år
     
  6. Cforoe

    Cforoe Bonusjeger

    Innlegg:
    229
    Likes mottatt:
    646
    Bonuspoeng:
    93
    Vilkårene sier: "Eurobonus-poeng kan bare gis en gang per strømanlegg"
     
  7. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    1000,- i måneden? Jøje meg, det var voldsomt. Hvilke(n) leverandør bruker du?
     
  8. magnus45

    magnus45 Medlem

    Innlegg:
    50
    Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    8
    Dvs når man flytter er man safe:) Siden det går på strømanlegg og ikke bruker
     
    indahla liker dette
  9. Cforoe

    Cforoe Bonusjeger

    Innlegg:
    229
    Likes mottatt:
    646
    Bonuspoeng:
    93
    For øyeblikket har jeg Ustekveikja med produktetet Skarverennet som har god pris i 1 måned før man flyttes over til et produkt med omtrent dobbel pris. Derfor er jeg i prosess med å bytte til Oslo Kraft sitt produkt Flytende pris online. Og sånn fortsetter runddansen ca 1 gang i måneden. Bruker strompris.no aktivt så jeg ikke blir lurt.
    Bilde10.png Bilde11.png
     
    Eddie47, DanH, bighc and 3 others like this.
  10. magnus45

    magnus45 Medlem

    Innlegg:
    50
    Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    8
    Hvordan har du fått til dette når man kun kan ha en eurobonusavtale per strømanlegg?
     
  11. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Pr. bruker. Jeg gjorde det samme. Fikk først 5.000 poeng (når de hadde dette tilbudet) når jeg flyttet avtalen til meg, og deretter 10.000 når jeg flyttet den over på samboeren. Samme måler.
     
    magnus45 liker dette
  12. Klokkesamler

    Klokkesamler Senior Medlem

    Innlegg:
    501
    Likes mottatt:
    457
    Bonuspoeng:
    63
  13. sutenai

    sutenai Not throw away...

    Innlegg:
    622
    Likes mottatt:
    3,073
    Bonuspoeng:
    93
    Satt uansett og vurderte bytte, men glad jeg ventet!
    Finnes det en oversikt med andre aktører som pleier å ha slike spesialtilbud med jevne mellomrom? Slik at man ikke går glipp av poeng fordi man er litt kjapp på labben...
     
  14. Markal

    Markal Senior Medlem

    Innlegg:
    544
    Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk nylig installert automatisk strømmåler. Tror dere dette blir å telle som ny måler? Har tidligere fått fra Trondheim kraft. Noen som tør å tippe på om jeg får poeng hvis jeg bytter nå?
     
  15. Cforoe

    Cforoe Bonusjeger

    Innlegg:
    229
    Likes mottatt:
    646
    Bonuspoeng:
    93
    Tipper det går bra, da du får nytt målernummer. Men så har jo andre erfart at de har fått bonusen flere ganger på samme måler, så ikke sikkert at kontrollen mot måleren er så nøye fra Fjordkraft sin side.
     
  16. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg tipper nei. Det hjalp ikke hos meg i hvert fall.
     
  17. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Hm..Det var jo en tanke. Jeg spurte uten å nevne ny måler. Fikk nei da siden jeg hadde vært kunde tidligere på samme måler (den gamle).
     
  18. Eriksan

    Eriksan Aktivt Medlem

    Innlegg:
    301
    Likes mottatt:
    331
    Bonuspoeng:
    63
    Nei det går ikke, jeg prøvde på det. Målernummer er nytt men anleggsadresse og målepunkt ID er den samme. Derfor avbestilte jeg og satte samboeren sitt navn istedetfor. Det førte forøvrig til at jeg fikk opphørsfaktura fra netteier også.
     
  19. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Om ein har fått poeng frå Fjordkraft får ein ikkje poeng frå Trondheim Kraft. Eg fikk to gongar bekrefta at eg skulle få poeng frå T.K., men ved tredje purring (etter ca tre mnd) fekk eg beskjed om at T.K. er eigd av Fjordkraft og at sidan eg hadde fått poeng der så fikk eg ikkje dei lovde poeng frå T.K. Eg gadd ikkje bry rettsvesenet med dei skitne markedsføringstriksa.

    Det kan vel gjelde begge vegar, altso frå Trondheim Kraft til Fjordkraft?

    Eg skal i alle fall aldri meir ha noko med desse kraftbandittane å gjere. Det er billegare å kjøpe dei 10 000 poenga :)
     
  20. Markal

    Markal Senior Medlem

    Innlegg:
    544
    Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Ja. Det gjelder begge veier. Har man fått fra Trondheim Kraft skal man i utgangspunktet ikke få hos Fjordkraft. Det er i praksis samme selskap.

    Forøvrig er jeg enig. Satser heller på billig strømavtale og henter inn poeng andre steder. Andre selskap kaster gratis måneder etter en for tida. Hadde gratis strøm i januar :)
    Eurobonus avtalen er for dyr siden man betaler påslag per måned. For 10.000 poeng er det greit i tre mnd, men ikke ett sekund lenger.
     

Del denne siden