Titusen deilige Eurobonus-poeng kreditert kontoen min, funket fjell å sette avtalen på samboeren siden jeg har fått 10K to ganger tidligere.
Nå er det tilbud om 10 000 poeng igjen: https://www.fjordkraft.no/privat/stromavtaler/eurobonus-avtalen/ NB! GJELDER KUN 13-15 FEBRUAR!
Det var like før jeg hev meg på, men fant ut at det ville koste meg ca kr 1000 ekstra pr måned i forhold til den strømavtalen jeg har nå. Nå skal det sies at jeg bytter avtale stort sett hver måned for å få billigst mulig avtale og at årsforbruket er på ca 35.000 kwh.
Hvis man har mottatt 10.000 poeng tidligere kan man bli kunde igjen og få 10.000? Mente jeg leste i vilkårene sist at det var "karantene" på nye 10000 poeng innen to år
For øyeblikket har jeg Ustekveikja med produktetet Skarverennet som har god pris i 1 måned før man flyttes over til et produkt med omtrent dobbel pris. Derfor er jeg i prosess med å bytte til Oslo Kraft sitt produkt Flytende pris online. Og sånn fortsetter runddansen ca 1 gang i måneden. Bruker strompris.no aktivt så jeg ikke blir lurt.
Pr. bruker. Jeg gjorde det samme. Fikk først 5.000 poeng (når de hadde dette tilbudet) når jeg flyttet avtalen til meg, og deretter 10.000 når jeg flyttet den over på samboeren. Samme måler.
Satt uansett og vurderte bytte, men glad jeg ventet! Finnes det en oversikt med andre aktører som pleier å ha slike spesialtilbud med jevne mellomrom? Slik at man ikke går glipp av poeng fordi man er litt kjapp på labben...
Fikk nylig installert automatisk strømmåler. Tror dere dette blir å telle som ny måler? Har tidligere fått fra Trondheim kraft. Noen som tør å tippe på om jeg får poeng hvis jeg bytter nå?
Tipper det går bra, da du får nytt målernummer. Men så har jo andre erfart at de har fått bonusen flere ganger på samme måler, så ikke sikkert at kontrollen mot måleren er så nøye fra Fjordkraft sin side.
Hm..Det var jo en tanke. Jeg spurte uten å nevne ny måler. Fikk nei da siden jeg hadde vært kunde tidligere på samme måler (den gamle).
Nei det går ikke, jeg prøvde på det. Målernummer er nytt men anleggsadresse og målepunkt ID er den samme. Derfor avbestilte jeg og satte samboeren sitt navn istedetfor. Det førte forøvrig til at jeg fikk opphørsfaktura fra netteier også.
Om ein har fått poeng frå Fjordkraft får ein ikkje poeng frå Trondheim Kraft. Eg fikk to gongar bekrefta at eg skulle få poeng frå T.K., men ved tredje purring (etter ca tre mnd) fekk eg beskjed om at T.K. er eigd av Fjordkraft og at sidan eg hadde fått poeng der så fikk eg ikkje dei lovde poeng frå T.K. Eg gadd ikkje bry rettsvesenet med dei skitne markedsføringstriksa. Det kan vel gjelde begge vegar, altso frå Trondheim Kraft til Fjordkraft? Eg skal i alle fall aldri meir ha noko med desse kraftbandittane å gjere. Det er billegare å kjøpe dei 10 000 poenga
Ja. Det gjelder begge veier. Har man fått fra Trondheim Kraft skal man i utgangspunktet ikke få hos Fjordkraft. Det er i praksis samme selskap. Forøvrig er jeg enig. Satser heller på billig strømavtale og henter inn poeng andre steder. Andre selskap kaster gratis måneder etter en for tida. Hadde gratis strøm i januar Eurobonus avtalen er for dyr siden man betaler påslag per måned. For 10.000 poeng er det greit i tre mnd, men ikke ett sekund lenger.