Hadde Trondheim Kraft, byttet over til Fjordkraft når de hadde november tilbudet, fikk poengene med en gang. Så det er 0 problemer å bytte
Og du fikk poeng fra Trondheim Kraft ved en tidligere anledning? Har hatt en mistanke om at de ikke klarte å tracke dette, men har ikke brydd meg med å teste foreløpig...
Noen som vet om Trondheim Kraft kjører noen kampanjer med mer enn 5.000 EB poeng ved tegning av avtale?
Ja, fikk fra trondheim kraft først, var kunde der i 5 mnd før fjordkraft tilbudet kom og jeg byttet. Fikk kunderådgiveren på chat til å ordne bestillingen. Sa jo da at jeg hadde eurobonus avtalen hos trondheim kraft, men det var ikke noe problem..
Har en bolig jeg leier ut, vil det være mulig for meg å registrere denne måleren også slik at jeg kan få 10k * 2 poeng fra fjordkraft, eller begrenser det det pga samme kunde?
Noen som vet hvor lang tid det tar fra man registrerer bytte til poengene er på konto? Mangler nøyaktig 10 000 poeng for vår sommerferie i C.
Trondheim Kraft sier de kan matche avtalen hvis jeg kan fremlegge dokumentasjon. Siden til Fjordkraft viser selvfølgelig ikke denne kampanjen lengre siden den gikk ut 15/2. Noen som har skjermbilde, en mail eller lignende som viser kampanjen?
Mulig det er nevnt fra andre tidligere, men fikk mine 10K Eurobonuspoeng selv om jeg var fjordkraft-kunde fra før. Så gikk fra en enkel spotpris-avtale til eurobonusavtalen.
FIkk 10k poeng idag. fikk 10k poeng i november også. Denne gangen ble abb satt på samboer, men poengene ble overført til meg.
Jeg bestilte også den datoen. Kanskje du ikke har fått strøm enda, at det henger igjen en binding fra tidligere leverandør?