Da jeg inngikk eurobonusavtale i høst så hadde jeg avtalen i nøyaktig 3 måneder, før jeg dagen etter byttet til NorgesEnergi. NE fikset alt av bytting for meg, så jeg trengte ikke å tenke på oppsigelsestiden.
Hehe, har akkurat fått hytta og de to målerne i huset "hjem" til mitt lokale selskap etter kampanjen før jul. Har for mye skamvett til å bytte nå igjen dessverre, får vente til neste kampanje.
Jeg har fått min første faktura fra NE, men ikke trumf kronene. Har levert inn henvendelse, men intet svar. Bør jeg avbryte for å gå for 10 000poeng? eller har jeg da ødelagt for mulighetene til å få trumfkronene ved en senere anledning?
Hei, Kan vente jo, men bør jeg heller gå for 10 000 poeng i slutten av mnd dersom det ikke har skjedd noe med viatrumfen?
Hm, nå startet jeg akkurat med leveranser fra Norgesenergi for et par dager siden, bestilt på Viatrumf selvsagt. Det har ikke noen bindingstid, men den har ikke dukket opp i oversikten over mine kjøp enda og det kunne jeg tenkte meg før jeg byttet. Har sendt inn etterlysning men det svaret kan jo ta 120 dager.. what to do.
Det tok noen dager før transaksjonen ble synlig på ViaTrumf hos meg. Deretter gikk det veldig fort før utbetalingen var gjennomført.
Det må jo nesten du avgjøre.. Men jeg tror at utbetalingen av ViaTrumf går fort og at det derfor ikke er noe å bekymre seg for mye over (forutsatt at transaksjonen er synlig på ViaTrumf).
Hei, ikke synlig på viatrumf. Jeg opplever en del problemer med siden. Ca 50% går gjennom og 50% går ikke. Så har en del henvendelser om dagen.
Punkt 4e i avtalevilkårene sier at "Eurobonus-poeng kan bare gis en gang per strømanlegg.". Har dette noen praktisk konsekvens, eller er det kun abonnenentens navn som er styrende for tildeling av poeng? Mener vagt å huske at jeg slo til på en av disse 10 000 poeng-kampanjene tidligere, men hvis det er et alternativ å bruke samboers navn, så kan vi jo forsøke en gang til.
Fungerer det å registrere på samboerens navn men få poengene på eget EB-kort. Eller må etternavn på abonnent og EB-kort stemme overens?
Forøvrig så kan man også be den legge inn at Spotpris Online, deres billigste avtale, begynner automatisk etter bindingen på EuroBonus avtalen går ut Dette er ganske hendig i tilfelle du glemmer å skifte selv!
Til info kjører Fjordkraft Eurobonus-poeng annenhver tirsdag. Kundebehandleren mente at det bar partallsuker som gjaldt.
Bestilt til hus overtatt i dag. Sjekka også om huset vi har solgt, men fekk beskjed om at det ikkje gjekk (dvs ville få bruddgebyr) ettersom overtaking der er om mindre enn 2 mnd (bindingstid er 3 mnd).