De hadde fått beskjed av ledelsen at skifte til automatisk strømmåler ikke regnes som ny måler og da heller ikke nye 10.000 poeng. Så kanskje du må gå lavere enn 99 også Men hvis noen får det til så gi beskjed
For dere som gikk fra annen avtale hos Fjordkraft, la dere inn ny bestilling på EB-avtalen eller kontaktet dere kundeservice for å endre?
Jeg hadde kontakten de på chat. Disse poengene er vel forbeholdt nye kunder, men de pleier å være grei om man spør de
Poengene er ikke på konto ennå og klokka er over 0900!!! Tror ikke jeg klarer å jobbe mer idag før dette er fikset=laaang lunsj mens nervene roer seg
Som dette haler ut da. Fra sms: "..siden du har bestilt ..blabla... vil du snart få overført poeng til din konto". Datert 9. mai. Snart? Hele bonussystemet hadde vært en del mer tilfresstillende om ting gikk litt mer fortløpende. I stedet må man følge med på bestillinger som har skjedd for måneder siden og purre i histen og pisten. Slitsomt /rant
Gikk på en smell her. Hadde 3 strøm abb. som jeg flyttet fra en annen leverandør til Fjordkraft i April 18, for 15k poeng. Så kom Mai...... Ringte kundeservice, og trygglet på mine knær, men ingen nåde der. Er så sur nå, at jeg vurderer å bytte til noe annet, etter bindingen på 3mnd går ut.
Jeg fikk mine 10.000 x 2 i dag. Mener tidligere jeg også har fått dem på tirsdager - så kanskje de har "utbetaling" en gang i uken.
Utbetaling er visstnok annenhver tirsdag. Fikk også 10k etter å ha flyttet strømmen til samboeren i dag. Er da, etter at hele poengkontoen ble tømt i mars, oppe i 125k eb og klar til å bestille tur til Boston/NY
Jeg benyttet dette tilbudet i mitt navn for lenge siden og hadde egentlig tenkt å droppe det nå fordi jeg ikke gadd å flytte avtalen over på fruens navn (spytte litt i kirka). Men så har jeg jo fått ny strømmåler da, og det ble kommentert over her at man da ville få nye velkomstpoeng. Så i dag tikka det inn nye 10k poeng fra Fjordkraft
Der kom de ja. KimArild; du bytter jo uansett etter tre mnd. Denne avtalen er ikke spesielt gunstig. Neste gang de har 10k tilbud bytter du tilbake i fruens navn.