Kult. Da kan jeg jo bare skifte til eget navn igjen neste gang Sender du da noen mail til Fjordkraft med bestillingen der du forutsetter eb-overføring, eller bare gjennomfører du bestillingen på helt vanlig måte uten å si ifra?
Fikk følgende svar: Eurobonus-rabatten gjelder kun 1 gang pr 12 mnd, og ettersom du har benyttet dette tilbudet siste 12 mnd, så har jeg dessverre ikke mulighet til å legge inn bestilling på nytt med samme tilbud.
Ikke spør, bare registrer / bestill. Deres jobb og passe på at du ikke får poengene flere ganger, får du beskjed om at du ikke får poeng(noe du burde få beskjed om innen 14 dager) kan du bruke angrefrist.
Jeg har vert kunde hos Fjordkraft en stund nå, fikk 10k eb den gang jeg signet up med dem. Bytte over til NTE (viatrumf) for 2 uker siden, ble oppringt av FK sist tirsdag og ble tilbudt om å bli mot nye 10K eb. nye binding 3mnd. Ringte også opp igjen i dag for å sjekke om dette faktisk var sant, fikk det også bekreftet av FK kundeservice at poengene kommer inn på min konto mellom den 20-26. juni. Da er det å bytte til NTE om 3 mnd da
Denne meldingen lå i innboksen inne på fjordkraft "mine sider" idag: Hei! Fra 1. Juli oppdateres påslaget på Eurobonus-avtalen til 5,49 øre/kWh. Vennlig hilsen Fjordkraft Det er vel egentlig 3 månder binding på abb. Kan jeg bruke denne økningen som en unnskylding for å heve avtale og så gå til NTE isteden for ?
Vilkårene til Eurobonusavtalen: Fjordkraft kan etter denne avtale endre priselementene (faste månedlige beløp) og avtalevilkårene med 14 dagers varsel, enten ved direkte skriv i kundens innboks i Min side, via direkte skriv til kunde eller på annen egnet måte. Dersom endringen er vesentlig, kan avtalen heves med umiddelbar virkning dersom kunden ikke aksepterer endringen. Priselementene kan justeres årlig i henhold til endring i konsumprisindeksen, siste 12 måneder, uten nærmere varsel. Dette kan neppe anses som en vesentlig endring, og du vil nok dermed ikke få heve avtalen.
Hvor mange prosent er økningen i påslaget på? Cabal digital økte akkurat fra 469 til 489 for kabel tv pakken min. Det er ca 4,5 prosent økning. Nok til at de selv skriver at kunden kan velge å si opp. Men mulig det er annerledes i en volatil bransje som strømbransjen.
Det var vel 4.49 mener jeg å huske så da er det jo ett påslag på nesten 20%, vet ikke hvor mye jeg gidder å legge i det, bindingen går vel ut i august uansett
Ja, gikk greit, hørte ikke mer enn at jeg fikk regning på det utestående. Ingen krav om tilbakebetaling av ebp.
Jeg er ganske så ny i gamet, men tidlig juni leste jeg om denne strømavtalen hos fjordkraft som ga bonus på 10k poeng som gjaldt ut mai el noe. Jeg tok da kontakt på chat'en på fjordkraft sin hjemmeside og lurte på om jeg kunne få 10k bonusen hvis jeg byttet over til dere. Vedkommende jeg pratet med hos fjordkraft måtte prate med en kollega og komme tilbake til meg. 20 sekunder gikk og jeg fikk bekreftet at det var helt greit at jeg fikk 10k bonusen hvis jeg låste meg til 3.mnd. Selv om de ikke lenger hadde tilbudet. Helt klart verdt å bruke 3 min i chat'en hos fjordkraft
Noen som vet om ekstrapoeng for hvert år man fortsetter abonnementet gjelder hvert kalenderår, eller 12 måneder etter man tegner?
Help! Jeg ønsket å benytte meg av dette tilbudet men støtte på et par hinder. Jeg har allerede benyttet meg av Eurobonus avtalen til fjordkraft i vår. Den er nå avsluttet og jeg har hatt strømavtale med Lyse i 2mnd. Første tingen jeg prøvde var å bestille på nytt i konas navn, men da fikk jeg ikke legge inn Eurobonus nr. mitt. (mest sannsynlig fordi mitt EBnr allerede ligger i databasen deres). Så jeg ringte inn og fikk bestillingen slettet. Så prøvde jeg å bestille på nytt i mitt eget navn, men etter bestillingen var fullført, så stod det på kvitteringen at siden jeg har brukt eurobonus tilbudet før, så fikk jeg ikke noen eurobonus på denne bestillingen. Ringte da inn på nytt og sa at jeg hadde benyttet meg av deres eurobouns tilbud før, men om det var noen mulighet for å få denne avtalen på nytt. Operatøren hos fjordkraft ba om å få sjekket dette opp. Etter 5min. kom operatøren tilbake til meg, og sa at siden jeg hadde brukt eurobonus avtalen i inneværende år, så kunne de ikke lempe på dette kravet. Så da avbestilte jeg denne bestillingen også. Hva bør jeg prøve nå ? Jeg forstår at det er personer her på forum som har fått denne bonusen både 3 og 4 gangen. Men hvordan gjøres dette i praksis? Kun en gang hvert år, som denne operatøren hintet til?