Kjøp brød på Joker til helga for 1333kr.... Eller vent et års tid. De kommuniserer jo at man bare kan få velkomstbonusen én gang. Så det er vel heller bare glipp i systemet som lar deg få velkomstbonusen flere ganger. Og denne glippen er muligens tidsbegrenset til 'et års tid'?
Jeg benyttet meg av tilbudet i fjor høst, og samboeren min benyttet seg av det i våres. Begge gangene ble mitt EB-nummer lagt inn. Om det tilfeldigvis gikk andre gangen fordi det var nytt år vet jeg ikke. Vi fikk i hvert fall poeng begge gangene.
Takk for info. Men var du fremdeles kunde hos fjordkraft (da mener jeg uten strømabb. men at du kan logge inn og se historikk på din site), når din samboer ble kunde? siden jeg ikke fikk legge til mitt EBnr, på min kones konto, så antok jeg det var pga. dette nr. er allerede registrert på en annen kunde. (meg).
Skal ikke være noe problem. Bestilte for fadern, med mitt eb-nr. Ga ham ei flaske for ubeleiligheten med to fakturaer i 3 mnd og ordnet tilbakeføring til det lokale kraftselskapet etterpå. Neste runde blir på modern(prøver etter nyttår på neste kampanje).
Dersom du setter din strøm på en kompis så koster det i utgangspunktet ingenting for kompisen. Dog har han jo risikoen dersom du ikke betaler da... Så ville gitt et par flasker vin i kompensasjon.
Hvordan fungerer det rent praktisk? Må man omregistrere måleren hos det lokale selskapet til navnet på far/mor, eller holder det bare å bestille i vei på respektive navn??
Nei, de kunne jo i teorien vært leietakere. Så lenge det er en kunde på en strømmåler bryr de seg ikke. Og eb-nr. har ingenting med kunden å gjøre.
Ser det står i vilkårene at avtalen kun kan brukes en gang per anlegg hos både trøndelag kraft og fjordkraft, er det noen som har erfaring med å bytte fra TK til fjordkraft og fortsatt fått poeng?
Var nettopp i kontakt med Fjordkraft. De har noe problemer med poeng utbetalingen, og nye abbonenter har kun fått 5000poeng.
Nei, venter fortsatt på konas utestående poeng. Snakket med fjordkraft idag, og de skulle sjekke opp. Det kan kanskje være lurt å ta kontakt.