Men er det fortsatt 3 mnd binding, synes nå det plutselig står 6 mnd i avtalen. Men ganske sikker på det var 3 i november
Har noen prøvd 500,- gjennom ViaTrumf for Fjordkraft? Er det noen spesiell avtale som må velges ? (antar kombo med SAS Eurobonus avtalen utgår...)
Er poengbonusen forandret fra 10-5000? Når jeg går inn via linken og på fjordkraft.no står det at man får 5000 velkomstpoeng?
Jess, signet opp på 10K poeng. Det kom ganske raskt etter, men det var 3 mnd. Fikk beskjed om at jeg nå var utenfor binding, så hva skal jeg bytte til? Vanlig fjordkraft?
de kan jo ikke sammenlignes da du ikke kan bruke dem mer enn 1 gang.. så begge er jo helt topp.. 500 trumfkroner = 7500poeng
Ser jeg også har fått 6 mnd binding selv om det sto 3 mnd på tilbudet jeg takket ja til. Noen som har klaget å fått dette omgjort? Snakker om Fjordkraft og 10.000 poengkampanjen de akkurat har hatt.
Jeg måtte ikke få noe omgjort. Spurte og de svarte at jeg ikke hadde noe binding lengre. Da byttet jeg.
Jeg byttet til Fjordkraft dagen før de endret vilkårene. Står 6 måneder hos meg også, men en rask samtale på chatten bekreftet at det var 3 måneder og den opprinnelige kampanjen på 10K som gjaldt, og at jeg bare skulle se bort fra det som sto på Min side. Greit å få det bekreftet skriftlig i tilfelle de plutselig setter seg på bakbeina.
Er det nokon her som tinga mot slutten av januarkampanjen som har sett noko til poenga? Bestilte siste dagen i januar og har framleis ikkje sett noko til poenga.
Det sto i tilbudet at kampanjen varer ut måneden (dvs. ut januar). Så alle som bestilte i januar er innafor, etter min mening.