Nei, jeg fikk epost hvor de ønsket velkommen som kunde, hvor de også fortalte at poengene ville komme i slutten av februar.
Takk for info. Tinga i kona sitt namn, so eg har dessverre ikkje fått ein slik epost. Då er det berre å vente til ut i veka
For de som bestilte før de endret vilkårene,er det bare vise til sms dere fikk etter bestilling. Her står det 3mnd binding
Tror vi som bestilte helt på tampen havnet i den perioden det var stans når det gjaldt bytte av strømleverandør pga innføring av Elhub. Derfor har ikke jeg begynt "ordentlig" som kunde hos Fjordkraft før nå den 22.02, selv om jeg bestilte i slutten av januar. Antar poengene derfor også er like forsinket.
På Viatrumf-siden står det nå 400kr fra Fjordkraft, men mener det var 500kr når jeg bestilte 5.februar. Hva er riktig?
De gir ut poeng tirsdager i partallsuker, så neste "utbetaling" er 5. mars. Da jeg bestilte ble jeg fortalt at det var da mine poeng skulle komme. Bestilte 23/1 med oppstart 1/3
Ikke jeg heller. Tikket inn en SMS på fredag om at jeg snart kom til å få poeng, men har ikke sett noe til de enda. Forhåpentligvis kommer de snart.
Har nå hatt Fjordkraft i ganske nøyaktig ett år. Noen med erfaring når 3000 nye poeng tikker inn? Kommer det automatisk eller må jeg purre på dem?
Jeg har i alle fall fått de automatisk tidligere, men skiftet leverandør i fjor og har derfor ikke helt fersk info.
Fikk automatisk i desember. Måtte ikke purre og hadde egentlig glemt hele opplegget da poengene bare tikket inn