Du kan alltids bytte nå, for så å flytte porteringen til den datoen du ikke lenger er låst med NorgesEnergi Hvor lenge er det snakk om ?
Åja såpass ja, det var kanskje litt lenge å få utsatt porteringen, da de sikkert har en ny 10k kampanje før den tid
Har akkurat sagt opp etter forrige Fjordkraft-kampanje, og ringte kundeservice for å prøve meg på en runde god gammeldags smisking. Hjalp ikke, ikke om jeg flyttet abonnementet over på kona heller. Vurderte å låne bort kona til han kundeservice-karen, hva gjør man ikke for poeng, men konkluderte foreløpig med at poengene muligens blir veldig dyre da... Ett års karantene, så kunne vi få nye Eurobonuspoeng fra Fjordkraft.
det er bare tull.. du kan bytte navn på måleren og få poeng.. de har jo ingen måte å sjekke om dere er samme familie.
Hadde fjordkraft avtalen i fjor på denne tiden av året, derfor lurer jeg på hvor lenge fjordkraft har lov til å lagre data i forhold til meg? For så lenge må jeg nok vente for å få dealen på nytt?
Det er egentlig 18 måneder karantene. De tar tiden fra bindingstiden er over etter 6 måneder. Jeg snakket med de i dag. Så hvis du starter opp i mai 2018 så kan du ikke få igjen før november 2019.
Funker det å gå til denne avtalen via trumf, få 390 trumf kroner, å i tillegg få 10000 eb med kampanjen? Sånn at totalen blir nesten 16 000 eb?
Karantene gjelder pr anlegg ble det meddelt fra kundeservice, og det er vel ikke mulig å få et annet anleggsnummer så vidt jeg vet.
Kan ikke lagres i evig tid for forhenværende kunder, vil tippe at f.eks som utterpunkt når en etter ti år ikke lenger plikter å ha regnskapsdata, vil være vanskelig å ha adekvat behandlingsgrunnlag
det stemmer ikke. men den logikken betyr det at de stenger ute nye kunder som nylig har flyttet inn i hus som tilfeldigvis noen har "brukt opp" tilbudet... bare å bytte navn så skal dette gå helt fint. jeg har selv gjort det 6-7 ganger når du bytter navn krysser du jo også av at du er nyinnflyttet.
Du burde si opp den avtalen din med NorgesEnergi. Den er så sinnssvakt dyr, at det brudd-gebyret der har du tjent inn på en måned. I gjennomgang av strømavtaler for poeng, har den aldri blitt foreslått på grunn av dårlig inntjening.
Hm, litt treig på labben, men ble overført fra Shell-avtalen i mars. Nå snuser jeg på EB-avtalen, men ser Viatrumf gir bedre utbetaling. Noen som har testa å sette abb på kone/samboer i det siste?