Hei. Har to forskjellige bookinger som det har tikket inn endringer og kanselleringer på. Den ene er en betalt tur til USA i november (Plus til USA og Business hjem) og den andre er en bonustur til Australia (Business med feeder til/fra Amsterdam i økonomi). Har fått opp valget med å kunne endre flightene, men når jeg ser på valgene sier de ingenting om det er i øknomi, pluss eller business. Kunne spesielt tenkt meg å endre turen ned til Australia for å få en kortere reise enn det som er foreslått, men er redd for å si fra meg business setene siden disse er utrolig vanskelige å finne til Australia. Eneste valgene som kommer opp er med Singapore Airlines på SK codeshare nummer, men de sier altså ingenting om hvilken klasse dette er i. Noen som har erfaring med dette på flygninger som er miks av økonomi og business fra før?
Du bookes om i samme klasse som du har, min var ren business med AF-AF-SK som ble booket om til biz SQ-SQ-SK. Eksempel på ombooking med eco på feeder og biz på longhaul fra btm nedenfor.
Fikk en schedule change på min booking idag CPH-SVG med halvtimes senere ankomst. Dette var del av hjemreisen NRT-ICN-CPH-SVG - fikk mulighet til rebooking og valgte dermed å dra par dager tidligere. Fikk valgt HND-CDG-CPH-SVG med Air France. Vises som code share og C og I. I app vises det som BUSINESS, men er det revenue tickets?
C-klasse er ordinære billetter. Reisen kan likevel være sperret for opptjening pga ombooking fra award. YMMV.