Her kommer et spørsmål som noen neppe har svar på, men kanskje jeg ikke er alene om å ha.. Jeg var Diamond i forrige periode og rekvalifiserte slik at jeg nå også er Diamond. Grace-period fra den forrige perioden løper ut 30. november og jeg har før denne gavegull-endringen ikke hatt noe gullkort å gi ut pga at grace-perioden fortsatt gjelder og jeg ga bort gullkort også i forrige periode. Nå står det imidlertid på den nye gavegullsiden at "Du vil få nye medlemskap du kan gi bort hvis medlemsstatusen din fornyes den 30.nov 2019". Så til spørsmålet: Hvis jeg gir bort et gavegull nå før 30.nov 2019 til person A, vil jeg da kunne gi et kort til person B etter 30.november 2019?
Hm. Jeg har også graceperiode ut november, men her sier den «Du vil få nye medlemskap du kan gi bort hvis medlemsstatusen din fornyes den 30 Nov 2020.»
DET hadde faktisk vært en ekte forbedring! Vet forresten ikke om det er en feil ifm med oppgraderingen, men jeg fikk plutselig mulighet til å gi bort et ekstra gullkort i dag. Så nå har både madamen og datteren min gull
Jeg er helt enig. - Det er slag i ansigtet på EBG'ere og EBD'ere som køber mange og dyre billetter for at opnå 45000 el. 90000 status point til at forny deres kort. - "Gratisterne" kan nøjes med at købe super billige billetter og har i hele 2 år A L L E fordele både sas guld og star guld. Det er det rene vanvid. - Belønning bør tilfalde reelle EBG og EBD.
Absolutt. Heldigvis vil tilgjengeligheta på bonusbillettar bli mykje betre, så då er det til å leve med. @RoadKing, kva med ein CT, open jaw i F; EVE-via-via-via-SIN-via-via-OSL? Kun halve prisen.
Vil nevne at bakgrunnen for at jeg fant dette var fordi jeg må til Narvik i begravelse. Trass i Torsdag Now or Never med bla OSL-EVE til fra 599,- så var det blodpriser. Jeg valgte derfor eb best availability.