Tenkte i dag at jeg skulle gjøre som andre her på forumet, bruke surt ervervede poeng på å kjøpe en billett innenriks som ellers koster en og en halv arm.
Så, jeg logget meg på mens jeg funderte på om jeg nå kom til å få t/r OSL - EVE for prisen av GO (10.000) ettersom jeg har dette nye kortet.
Stor var min forbauselse da jeg etter en halv time med omdirigering til den gamle siden fikk opp disse prisene i poeng. Differensiering i forhold til tid og etterspørsel (GO varierer fra 10500 (hvor kommer de 500 fra?) til 15500), det er vel en ny fordel de introduserer.
Men jeg må si det er valuta for pengene, når jeg kan få en Plus Flex for "bare" 55000. Det er jo rene røverkjøpet mot 80000 for en Plus interkontinental hvor det inngår bedre seter, mer og bedre mat, fri flyt av drikke og underholdning, til og med en mer spennende destinasjon
View attachment 21723
Kjære SAS, dette er ikke morsomt lenger. Det er ikke engang tragikomisk, det er rett og slett trist.
Når man ser på hvor lenge dette har stått på, hvordan er det mulig at en forretningsvirksomhet i milliardklassen, med verden som sitt marked, i hovedsaklig eid av 3 nasjoner, kan makte å leve med et slikt makkverk av en web butikk i 2017?
Vis alt...