Gikk inn på classic-siden, og der viste det seg at jeg hadde fått seter likevel. En gang i tiden lagret jeg favorittsete på sas.no, og det er dette setet jeg hadde fått nå. Tipper det ikke er tilfeldig. Uansett: du får valgt seter på classic.sas.no
Skal en MR i Pluss til HKG neste helg, så håper de sliter noen dager til, for hvis folk ikke får lagt inn bud så går vel mitt bud igjennom mye lettere
Jeg skal ha en overnatting på flyplasshotellet der. Det jeg lurer på er om jeg kan bruke boardingpass på telefon min for avgang dagen etter til å komme meg inn i Lounge i HKG dagen før?
SAS får nå tvangsmulkt for å ikke ha forbedret nettsidene sine etter en kontroll i fjor høst, ifølge en pressemelding fra Direktoratet for forvaltning og IKT (Difi). Feilen er knyttet til billettbestilling, og Difi skriver at SAS bryter likestillings- og diskrimineringsloven. Feilene rammer alle brukere, men spesielt personer med synshemming og personer med lese- og skrivevansker. – SAS har 10 dager på å rette feilene som står igjen, om ikke vil det løpe dagbøter på 150.000 kroner per dag, skriver direktoratet. Tilsynet fant seks avvik med brudd på 20 lovkrav under tilsynet i høst. Disse skulle vært korrigert innen juni i år, men da gjensto 33 prosent av feilene. De fikk ny frist, og etter 6. august gjensto fremdeles 19,2 prosent av feilene. – Tilsynet vurderer det som alvorlig at SAS fremdeles ikke har rettet 35 av 182 enkeltfeil som ble avdekket under tilsynet, skriver Difi. Rapporten ligger her: https://uu.difi.no/rapport/2017/11/tilsynsrapport-sas-norge
Noen flere som har problemer med å endre en booking? kommer så langt til at jeg får valgt flyvninger, men får ikke trykket på bekreft/neste knappen for å fullføre