Ny hjemmeside? Litt problemer (Nye sas.no - samletråd)

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av TElg78, 15. mars 2017.

  1. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,896
    Likes mottatt:
    57,522
    Bonuspoeng:
    293
    Gikk inn på classic-siden, og der viste det seg at jeg hadde fått seter likevel.

    En gang i tiden lagret jeg favorittsete på sas.no, og det er dette setet jeg hadde fått nå. Tipper det ikke er tilfeldig.

    Uansett: du får valgt seter på classic.sas.no
     
    Eddie47, Kristian and DanH like this.
  2. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Det blir tungt å bestille og administrere SAS-reiser den dagen gamlesida leggjast heilt ned...
     
    Eddie47 and holmen like this.
  3. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Tror de fleste av oss ligger permanent nede før den tid ;)
     
    RoadKing, DanH, Are and 3 others like this.
  4. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    :D:D
     
  5. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Skal en MR i Pluss til HKG neste helg, så håper de sliter noen dager til, for hvis folk ikke får lagt inn bud så går vel mitt bud igjennom mye lettere :D
     
  6. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Rett ned og hjem igjen eller med en overnatting?
     
  7. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg skal ha en overnatting på flyplasshotellet der.

    Det jeg lurer på er om jeg kan bruke boardingpass på telefon min for avgang dagen etter til å komme meg inn i Lounge i HKG dagen før? :)
     
    jgroneng liker dette
  8. mrhaakon

    mrhaakon Aktivt Medlem

    Innlegg:
    479
    Likes mottatt:
    1,390
    Bonuspoeng:
    93
    SAS får nå tvangsmulkt for å ikke ha forbedret nettsidene sine etter en kontroll i fjor høst, ifølge en pressemelding fra Direktoratet for forvaltning og IKT (Difi).
    Feilen er knyttet til billettbestilling, og Difi skriver at SAS bryter likestillings- og diskrimineringsloven. Feilene rammer alle brukere, men spesielt personer med synshemming og personer med lese- og skrivevansker.
    – SAS har 10 dager på å rette feilene som står igjen, om ikke vil det løpe dagbøter på 150.000 kroner per dag, skriver direktoratet.
    Tilsynet fant seks avvik med brudd på 20 lovkrav under tilsynet i høst. Disse skulle vært korrigert innen juni i år, men da gjensto 33 prosent av feilene. De fikk ny frist, og etter 6. august gjensto fremdeles 19,2 prosent av feilene.
    – Tilsynet vurderer det som alvorlig at SAS fremdeles ikke har rettet 35 av 182 enkeltfeil som ble avdekket under tilsynet, skriver Difi.

    Rapporten ligger her: https://uu.difi.no/rapport/2017/11/tilsynsrapport-sas-norge
     
    Kristian, kalleballer and grisefod like this.
  9. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,643
    Likes mottatt:
    7,619
    Bonuspoeng:
    183
    Noen flere som har problemer med å endre en booking? kommer så langt til at jeg får valgt flyvninger, men får ikke trykket på bekreft/neste knappen for å fullføre
     
  10. Stephenm

    Stephenm Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Ja, måtte ringe til SAS for å endre en bonusbestilling. Det virket hverken på mobil eller PC.
     
    Lars J liker dette

Del denne siden