Vi på jobben syntes Revisoren er ei sprø dame, litt tvangstanker kanskje "OCD", men ho har just blitt gjenvalgt i styret vårt, og vi kommer til å bruke henne fremover, foruten noen av hennes rare nykker, så gjør ho en god og ryddig jobb som revisor .., Sjefen på jobben min er jo psykolog, så vi jobber med ho, i forhold til den psykiske lidelsen ho har og jeg selv er ingen IT-ekspert så når jeg ikke får det rette formatet på utskriften, da må vi leve med det. Dermed ender SAS som den tapende part i dette. Shit happens
Nå er vi inne på en liten avsporing her, men hva gjør man hvis en kvittering fra SAS/Expedia osv ikke blir godtatt for utlegg? Man vet jo ikke formatet på en kvittering på forhånd.. Og hva gjør du @Snabelfaen hvis tider/ruter for andre flyselskaper ikke passer sånn at du må fly SAS? Det må jo være en drømmesituasjon hvis bedriften har som standard policy at man må velge rimeligste alternativ men ikke aksepterer Norwegian sitt format på kvitteringer
Jeg ser ingen ny aktivitet på min eurobonus konto med de nye sidene bortsett fra 3. Part. Dvs. Amex poeng mastercard og dn etc. synes på "account activity", men ingen flights. Jeg ser imidlertid at poengsaldoen har steget og det samme har statuspoints, så det ser ut til å stemme - men hvorfor ser jeg det ikke på oversikten ?? Kjent bug ?
yes, har vært litt problemer med oppdateringen tydeligvis. Ordner seg kjapt med en telefon eller mail til SAS
Interessant at de svarte meg med at de ikke visste når det ville bli ordnet.. Oppdateres det hos deg nå? De er ikke så veldig samsnakket hos SAS kundseservice..
Takk, jeg fant det (til slutt) på nettsiden også. Det er virkelig ikke lett å finne frem på den nye siden! Jeg får mye 404 feil, og det er mange ganger jeg trykker på lenker hvor det ikke skjer noe som helst, eller så kommer jeg til den gamle siden. Jeg skrev dette også til Diamant-mailen, så får vi se hva de sier..
Så det er ikke noe de fikser uten at du ber om det? Herregud... Jeg har hatt mye sympati for IT avdelingen til SAS, er fagmann selv og vet at det kan gå en kule varmt iblandt. Men jeg må innrømme at nå begynner begeret å bli fullt. Så mye tøys og tull at det er ikke til å tro.
De fikset det umiddelbart når jeg sendte mail... Så det er tydeligvis noe de må trykke på for å få det i gang igjen. Men at de ikke gjør det for alle uten at man må spørre??????? Merkelige greier..
Kan rapportere spor av bedring. Har nettopp gitt opp forsøket på å få med min bedre halvdel på en MR til HKG. Ønsket dermed å endre oppgraderingsbudet (som dengang håpet var lysegrønt var ^Plus ut og ^Biz tilbake). Men fant ingen alternative budmuligheter ved forrige forsøk, -mer presist, det kom ikke noen muligheter til å gi alternative bud på plus ETTER Biz-bud. Dette ser nå ut til å fungere. Etter jeg la inn bud på ARL-HKG og HKG-ARL kom det opp en side med muligheter til å by på ^Plus.
Ganske så forvirrende denne lavpriskalenderen, for den viser feil pris på displayet. Sånn som 624.- til Gdansk når laveste pris egentlig er 934.-
Hadde ingen oppdateringer på loggen de siste 3 uker. Sendte en mail og innen 10'minutter kom dette svaret: Tack för ditt Mail Det som skett i ditt fall är att din webanvändare på SAS hemsida har hakat upp sig och jag har nu gjort en reset av den och du bör nu kunna se korrekt poänghistorik igen.
Nei. Jeg hadde jo egentlig håpet at de ordner dettte av seg selv hvis det er en feil for mange (alle ?)...