Ny hjemmeside? Litt problemer (Nye sas.no - samletråd)

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av TElg78, 15. mars 2017.

  1. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,130
    Likes mottatt:
    7,746
    Bonuspoeng:
    183
    Det er ikke bare vi som er misfornøyde, gitt. Difi varsler tilsyn og i ytterste konsekvens bøter.
     
    DanH liker dette
  2. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Bra, de har nok et litt bedre utgangspunkt for å bli hørt enn hva vi har :)
     
  3. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Vel fortjent. Helt håpløse sider. Virkelig elendig.
     
  4. jayeff

    jayeff Medlem

    Innlegg:
    136
    Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har bestilt flere reiser etter at de nye sidene kom, både med poeng og med cash. Har enda ikke opplevd noen problemer. Heller ikke inne i Eurobonus-systemet (bestilt bagasjetags, nytt kort, etc.). Har heller ikke fått opp noen av de feilmeldingene folk snakker om.

    Har jeg bare vært heldig? Jeg synes faktisk at sidene fungerer veldig bra.
     
    TElg78 and PVflyer like this.
  5. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    @jayeff Sikker på at du ikke benytter classic siden? :p
     
  6. jayeff

    jayeff Medlem

    Innlegg:
    136
    Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    :p
     
  7. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,106
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg er også en av de som ikke har hatt så store problemer med den nye siden, som det virker som alle andre har.
     
  8. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Kanskje dere er glemt i migreringen :cool:
     
  9. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,897
    Likes mottatt:
    57,523
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har ikke hatt problemer med å bestille billetter, men når jeg prøver å finne ting på nettsiden bruker jeg alltid en hel masse tid på å lete rundt. Jeg synes sidene er rotete lagt opp, og vanskelig å finne frem på. Kanskje jeg er problemet, det vet jeg ikke. Uansett, det er lite intuitivt å finne frem, og jeg synes ikke designet er så mye å rope hurra for heller. Det er litt ille når man lengter tilbake til den gamle siden..
     
  10. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,897
    Likes mottatt:
    57,523
    Bonuspoeng:
    293
    Hvorfor er det aldri (for meg i alle fall) mulig å avbestille/endre bookinger på nett? Jeg må alltid ringe for å gjøre endringer. Det er da mye enklere for alle parter om man kunne ha trykket på "avbestill reise" på nett, også skjedde all refusjon automatisk? (Det er selvfølgelig en fullt refunderbar billett det er snakk om)
     
  11. FlyerOslo

    FlyerOslo Medlem

    Innlegg:
    71
    Likes mottatt:
    47
    Bonuspoeng:
    18
    Får ikke opp søk over Bonusreiser. Trykker jeg på Bestill bonusreise kommer det opp et søk for penger, og en link til Beste Tilgjengelige. Noen som har fått booket en ren Bonusreise i det siste, og isåfall har en direktlink på nettsiden man kan bruke? Det hadde vært fint :)
     
  12. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    I dag var nettsidene til sas så trege at jeg til slutt ga opp å booke. Feil priser ga de meg også, men disse var ikke bookbare! Bladde frem og tilbake mellom 4-6 juli til TOS fra OSL, alle aktuelle flytider kosta 2399, men plutselig så kom det opp en til 999. gikk igjennom hele bookingen med kredittkort og alt, og så kom det en rød strek om at den ikke kunne gjennomføre bookingen grunnet teknisk feil. Endte med booking på classic.sas.no. og da til 2399 pr vei. Forrøverig svindyre billetter til Tromsø om dagen!
     
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,897
    Likes mottatt:
    57,523
    Bonuspoeng:
    293
    Det er kanskje ingen her inne som har et godt svar på dette, men det er utrolig frustrerende å måtte bruke masse tid på telefonen for noe som burde kunne skje automagisk.

    Det kunne ha hjulpet på køen på telefonen om alle som bare skulle avbestille en reise kunne gjøre det på nett eller i app.
     
  14. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Så sant. Jeg begriper ikke at det skal være så vanskelig å få til.
     
  15. magicturtle

    magicturtle Nytt Medlem

    Innlegg:
    26
    Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg forstår ikke hvorfor jeg må logge inn hver gang.. eller hvorfor ikke passordet blir lagret så jeg i det minste slipper å skrive det inn hver gang.
    Siden er så sykt treg, vi er i 2017 :(
     
    Shyneno and anders82 like this.
  16. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    I kjølvannet av BA-kaoset siste helgen i mai bestilte jeg meg en full-flex billett hos SK fra LHR via CPH til BGO just in case at jeg ikke kom meg hjem med BA. Kom meg hjem med BA men å avbestille billetten med SK på nettet var helt umulig. Brukte 30 minutter i kø før jeg kom gjennom den dagen. På spørsmål om hvorfor jeg ikke kunne gjøre dette på nettsiden fikk jeg til svar at det er fordi jeg hadde avgang samme dag.

    :eek:
     
  17. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,897
    Likes mottatt:
    57,523
    Bonuspoeng:
    293
    Min reise er i desember, så jeg tror ikke samme årsak gjelder for meg.. :p
     
    OttoL liker dette
  18. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,897
    Likes mottatt:
    57,523
    Bonuspoeng:
    293
    Ringte SAS i går for å avbestille den tidligere nevnte reisen. Køen for EBD var ikke-eksisterende. Det gikk fort å avbestille, og jeg spurte om hvorfor jeg ikke fikk gjort dette på nettsiden. Mannen i andre enden sa at "det er ingen god grunn til at du ikke skal få gjort det, da reisen er fullt refunderbar."

    Det er altså ingen god grunn til at jeg ikke får gjort det, men det hjelper jo ikke meg så mye.. o_O
     
    DanH and RoadKing like this.
  19. Bolle

    Bolle Senior Advisor

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    188
    Bonuspoeng:
    43
    På den siste oppdateringen av teksten om problemer med ny hjemmeside virker det nå som om SAS anbefaler kundene å bruke classic-siden...

     
  20. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,988
    Bonuspoeng:
    183
    Slik den er nå sverger jeg til Classic siden..
     
    travellers4fun liker dette

Del denne siden