Nye SAS Go Light?

Tråd i 'Nyheter' startet av Gribb, 12. nov 2021.

  1. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,110
    Likes mottatt:
    1,832
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg kjøper endel Go light. Jeg får ha håndbagasje gratis med som EBD, i stede for bare en liten håndveske.

    Så det betyr at min 40x25x20 ryggsekk flyr gratis på SAS, på samme måte som de billigste billettene til Ryanair, Wizzair, Norwegian, Flyr og alle andre flyselskap.

    SAS - vi behandler våre beste kunder like bra som Ryanair behandler alle sine - usikker om det er en vinnerposisjon.

    PS, ja, Norwegian og Flyr har egentlig en grense på 38cm.
     
    Last edited: 05. april 2022
    Skarven liker dette
  2. Skarven

    Skarven Senior Medlem

    Innlegg:
    651
    Likes mottatt:
    592
    Bonuspoeng:
    93
    Wow, denne hadde jeg ikke fått med meg. Dette burde kommet frem på nettsiden ved bestilling for oss som er innlogget som EBD eller EBG.
     
  3. BamBamBoogey

    BamBamBoogey Medlem

    Innlegg:
    133
    Likes mottatt:
    999
    Bonuspoeng:
    93
    Faen, med denne SAS Go Light med EBS kan du ikke engang velge ditt eget sete selv når innsjekkingen har åpnet. Du får en tilfeldig plass, og det er endelig.

    Nå sitter kjæresten min foran mens jeg har blitt dyttet bakover. :eek:
     
  4. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,730
    Likes mottatt:
    7,653
    Bonuspoeng:
    183
    Sånt er dumt. Men dere valgte den aller dårligste og billigste billetten SAS har.

    Hadde jeg gjort det samme, ville ikke forventningene mine vært i taket - for å si det sånn :)

    Med dèt sagt, vil ofte en hyggelig gate-agent kunne flytte dere sammen etter en hyggelig forespørsel (og forutsatt at ikke flyet er så fullt at det bare en enkeltseter ledig)
     
    BamBamBoogey liker dette
  5. BamBamBoogey

    BamBamBoogey Medlem

    Innlegg:
    133
    Likes mottatt:
    999
    Bonuspoeng:
    93
    Ja. Nye og nye opplevelser hver dag. SAS sender aldri en oppdatering og lar deg finne ut av det selv.

    Takk for tipsene. Flyet var uansett fullt og de måtte legge igjen noen mennesker. Nå sitter jeg fast ved siden av en som hoster kronisk. :eek:

    For en dag.
     
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis denne flighten til Kastrup skal være retningsgivende kan vi nok konstatere at iallefall i SAS Plus er det ingen minstemål på kabinbagasje, det må vel være om luka går igjen da…
    5CEDD10A-B6A6-480A-869E-248E1CF0AF94.jpeg
     
    Kaffen, Xflipper, petrate and 3 others like this.

Del denne siden