God morgen! Nok en fridag ... fortsatt helg! Det er nok litt fuktig i dag, men vi har det godt. T-101 .... ja ja, det kommer nærmere
Litt småfuktig litt lenger nord på solkysten òg. Attende på jobb etter langhelg i heimen. Dagen i dag skal brukast til jobb, møter og søknad om utreiseløyve til egotripp. Vi får tru alt går i orden og at eg får lufta meg. Eg kan elles konstatere at poeng opptent gjennom "Conscious Traveler" ikkje lenger blir datert til den dagen ein kjøper inn vaskemiddel, men den dagen poenga blir overført. Då er det berre å hive seg rundt å etterveksle poeng for å halde på framgangen mot LTG.
Skyer foreløpig i rikssetet, men det skal sprekke ifølge yr og bli strålende. Det er hyggelig, øvrig er det litt mandagsfølelse over denne tirsdagen. Fordelen er vel at fredagesfølelsen kommer tidligere.
Hilser fra kontoret i hovedstaden. Her er det T minus hundreognoenogfemti til varmere strøk, det er altfor mange til å tenke på... Men heldigvis blir det visst en solfylt uke her i byen, så fokuset legges i stedet der. Greit å være "nærsynt" mtp. egne forventninger. Nyt tirsdagen!
God føremiddag frå Akershus! Etter ei langhelg i Porto er kofferten tømt og pakka på ny, no går turen austover, men berre til grannelandet. Det er kjekt med luft under vengjene! Elles kjøpte eg her om dagen ein dagstur på ruta OSL—ARN—LHR—OSL for å fylla ein feriedag i november med fornuftige gjeremål Ha ein flygande fin dag, gode medforumistar! SAS mellom Kastrup og Gardermoen i går, 25/5