Neida Værste av alt, jeg har ikke noe problem med å tro på dette. Og det systemet ble introdusert av en regjering med AP og SV! i ... Det er det jeg sier, den beste kapitalist er en sosialist .
Med en type som elsker tyske biler, så går jeg ut fra at franske biler er uaktuelt? Jeg elsker franske biler fordi det er så mye pent selv om de er godt brukt. Har vært ekstremt fornøyd med Peugeot 405, 406 og nå 407. Rimelig bilhold er det også, siden det som regel er småting som går i stykker. BMW og PSA (Peugeot/Citroën) utviklet motorer sammen, og er grunnen til at det er PSA/BMW-motorer i masse merker i Europa (inkl. Ford, Volvo og Toyota). Disse er veldig solide. Uansett: det finnes ingen enkle løsninger når det gjelder bil, kun enkle mennesker og siden det er så hårsårt tema for mange så skriver jeg direkte om bilmodeller jeg vil anbefale. I prioritert rekkefølge: Mazda 6: sedan eller stasjonsvogn ser ut som en dritlekker blanding av BMW 5-serie og Jaguar XF, nydelig interiør, og en fungerende adaptiv cruisekontroll, alt til en pris helt i mellomsjiktet. Dette er drømmebilen om jeg hadde vært en "normal" person med "normal" lønn (les: som ikke bruker det lille man tjener på mileage runs o.l. Peugeot 508: høyere verditap i forhold til tyskerbiler fordi "evig eies kun et dårlig rykte" som gjør at du vil kunne kuppe en slik veldig rimelig, med nylig facelift, og samtidig den siste "pene" Peugeoten (fra en Peugeot-entusiast). 508 RXH har skliplate og er litt røffere. Interiøret er dødsnice. Jaguar XF: Mange "tysker-trio-fantaster" glemmer at Jaguar er i samme prisklasse som Mercedes, BMW og Audi. Jeg synes Jaguar lager penere biler enn alle de tre, jeg vil anbefale å prøvekjøre en XF og måle den opp mot A6, E-klasse og 5-serie. Tesla Model S: why not liksom? I hvert fall om man bor ........ Ah så akkurat litt lenger opp at kjøpet allerede er gjort. Urkk - lar bare posten stå slik jeg skrev, så kan anti-frankofile flame alt de vil
Landkoden til Nigeria er +234, sånn til senere hvis du får andre skumle oppringninger. (Hilsen mann på rotasjonsjobb i Nigeria as we speak) Ellers gratulerer med ny bil! Regner med å håper på bilde?! veldig synd de er så dyre i Norge.
@Ursa FLAMEEEEEE BUUUURN!!! hahaha. Neida. Jeg synes det er kjempeinteressant jeg, vi må gjerne la tråden gå videre selv om det ble kjøpt inn bil litt tidligere enn jeg trodde det kom til å skje Elsker å prate i bil og lære nye ting, særlig litt mer om typer utenom Volvo og Audi Hah! Takk, det visste jeg faktisk ikke. Også så lett å huske; 234... Dually noted!
Med tanke på at du spør i et flyforum, tør jeg foreslå en Cessna Skylane? Evt. en Cessna Denali om du trenger mer bagasjeplass og/eller har/planlegger stor familie?
Som kjøretøysansvarlig for en avdeling med +200pax er jeg litt privilegert på bilfronten i jobb sammenheng og velger egentlig det jeg vil ha, innenfor rammeavtalen grenser. Upcoming i 2017 er et par velutstyrte VW Passat 4x4 med +180 diesel gamp under panseret Privat måtte min tilårskomne Galant skiftes og jeg fikk jaggu fatt i en dønn strøken og godt utstyrt 2009 Auris med 112k på telleren til 60k. : Bruker heller privat kronasje på fly og ferier jeg
Gratulerer med ny bil @Ida - din mann er ikke så dum han Kan forøvrig fortelle at jeg fikk gleden av å prøve nye SQ7 her om dagen... @tommy777 -SNAKKES !!!!! Skjønner at Melinda er fornøyd med sin konebil...
Funker i alle fall fint ute i Østfold... Kjørt Model S (S85) som primærbil siden den kom til Norge i 2013, og byttet den nettopp til en S90D. En ulempe med Model S er at det er fullstendig uaktuelt å eie en bil som ikke er en elbil etter at du har kjørt den noen måneder. På samme måte som at man ikke bruker båt over Atlanteren lenger. Dessverre er det ikke så mange alternativer hvis man vil ha en bil med brukbar rekkevidde, men her kommer ting til å skje fort de neste årene.
Når vi først er inne på bil, og ikke minst elbil, så kom jeg akkurat over denne: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=85551163