Ikke *så* ofte jeg er her, ergo en liten hilsen fra FCL MUC. Vurderte et reisebrev, men som relativt nysingel på vei til Thailand for en hedonistisk ferie, passer det kanskje ikke helt. Jeg har med paraply, @Stuttfeiten!
Hedonistiske ferier til Bangkok er innafor. En skal bare være litt selektiv på innholdet i reisebrevet. God tur
Sørg for å få deg en iskrem på Gio's når du er på Bonaire Litt vindsurfing på Sorobon kan også anbefales om dere er i det sportslige hjørnet, eventuelt bare noen kalde øl på Jibe City eller Sebastians, trenger du taxi send meg en PM så kan jeg sende deg nummeret til vår faste sjåfør. Håper på reisebrev!!!
Klart for FRA-PRG etter ett kjapt stopp innom FCL på A. Orket rett og slett ikke en sikkerhetskontroll til på FCT. Flyet er stappet så jeg har lånt @Eddie47 sitt sete og har hele 3setern for meg selv;
Utreise med star alliance og hjem med sky team ville jeg gjort om det ikke gjør at prisen blir mye dyrere.
God ettermiddag fra London. Fin flytur med SAS over tidligere i dag. Var fullt i gullstua i dag. Satte på bordet til venstre fra 1200-1220, så trolig samtidig? Liten verden osv.
God tirsdag fra New York. Startet dagen med helikoptertur over Manhattan og tok førstefrokosten på Katz's Delicatessen. Fikk hentet badeand på FCT i Frankfurt i går også. En grei start på 14 dager i Trump-land.