Onsdag, en slags blåmandag.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av funkenstein, 04. febr 2026 kl 07:02.

1. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,926
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontorstolen.

Ja, det ble en liten overgang i morges, sånn temperaturmessig. Fra noenogtredve pluss i Bangkok, til ti blå i Oslo (og yr.no hevder det føles som -17, så da blir det fort en 50-graders forskjell).
    Vel, vel: januar er overstått, februar er jo en kort måned, så om kun kort tid er vi i mars. Og det er jo en vårmåned!:)

Nå: opprydning i mailboksen, som svulmer litt etter et par ukers fravær. Legger inn et par pauser, som brukes til jakt på gode hotellpriser. Må jo ha noe reiseaktivitet i pipeline'n!

Ha en flott lillelørdag!

2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    76,421
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hjemmekontoret.
    Innmari trøtt og slapp i dag, så jeg valgte å sove en time ekstra i stedet for å dra på kontoret. Krysser fingrene for at jeg ikke brygger på noe!

Kaldt ute, og ingen utsikter til noe særlig endring på den situasjonen. I dag snør det iallfall ikke (enn så lenge). Yr har meldt 0.0 mm nedbør hver dag siste uken, men det har snødd så og si sammenhengende likevel. Jaja.

10 flighter er booket før utgangen av mars, og med doble poeng på biz i Europa så er det en smal sak å bli EBG eller EBD. Lurer på hvor mange som benytter seg av den muligheten?

Ha en fin en!

Flyingdutchman, Berlioz and Eddie47 like this.
  3. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,670
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Paradisstranden. Kun 17 grader nå på morgenkvisten. Te på terrassen nytes med badehånkle over skulderen.
    20260204_075253.jpg

Dagens temperaturmål er 23. Andre konkrete mål har vi foreløpig ikke.

Ha en fin dag!

Flyingdutchman liker dette

Del denne siden