Onsdag er ny CT dag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av ccurrahee, 18. aug 2021.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag (etterlunsj?) fra et sted utenfor hovedstaden.
    Her er det sol og sky, og jeg er inne og holder kurs over internett. Veldig nymotens greier. Det betyr at jeg står og prater inn i en skjerm i 8 timer, og håper at noen er på andre siden og hører hva jeg sier. :rolleyes:

Har samtidig snakket med SAS på mail for å splitte og endre på litt bookinger. Multitasking vettu. :cool:

Etter jobb er det bort i middag (betaling for barnevakten som følger etter..).

I morgen: Dose 2!
    Og så straks helg. :)

Ha en finfin dag!

Calling, Earl, Sonictravel and 7 others like this.
  2. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    CT`r er/var assosiert med F flyvninger, A380 og B747, oppvarting i de eleverte klasser. Med ikke minst C for de med mye bagasje + kidzzz.

Til den fjerne østen eller vesten. Eksotiske, paradis lignende destinasjon eller storby shopping destinasjoner. Men så kom Covid`n og sa hei, og nå er det tydeligvis KKN med annen innenriks som CT går til om dagen.:(

3. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    KKN er langt øst i det minste.

Earl, Berlioz, drsyk and 1 other person like this.
  4. Torris

Torris Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Romsdalen

Negativt svar på eldste arving kom inn i morgentimene i dag, så da ble det levert i barnehage med umiddelbar virkning. Litt ro og fred i huset om en ser bort i fra den evig voksende oppgavelisten fra mor i huset :p

Kom inn e-post fra AmEx om ny CT her om dagen også. Ligger litt etter skjema for å få to for året, men det ordner seg sikkert på et vis. Ikke at jeg har noen umiddelbare planer om hvor vi/jeg skal. Ser KNN er den nye CT-destinasjonen, så får prøve oss på det kanskje :D

Lillelørdag, mulig det blir noe godt i glasset i kveld. Ha en fin en :)

Earl, Sonictravel, RoadKing and 6 others like this.
  5. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    Mange eksotiske muligheter der oppe. F.eks sykle over grensen på Storskog og buss til Murmansk:)

drsyk, Kristian and OttoL like this.
  6. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,984
    Bonuspoeng:
    293
    Har kjørt egen bil over, imponert over byråkratiet. Fortolling av bil inn, og tilbake var en prøvelse i tolmodighet og forståelse av russiske skjemaer.

Berlioz, drsyk and Kristian like this.
  7. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,027
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    Etter noen skybrudd nå i ettermiddag er solen tilbake og skinner inn igjennom vinduene i stuen. Så siden det er sol nå så skal jeg spise is, det er aldri feil :D

I morgen skal man på bortekontoret igjen, om noen uker så virker det som om det blir normalen de fleste dager i uken, det blir nesten rart nå som man har blitt vandt til å være mye hjemme... men er jo veldig allright å treffe kollegaer ansikt til ansikt istedenfor via Teams så skal ikke klage.

Nyt kvelden folkens :)

drsyk, Berlioz, Kristian and 3 others like this.
  8. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,954
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld fra Larvik!

Lang dag med både jobb, dugnad i «sameiet» og div. leksehjelp etter første dag på skolen for en i 5. og en i 8. klasse. Veldig spennende for eldstemann som begynte på ungdomsskolen. Ser heldigvis ut til at han kom i en fin klasse :)

SAS har (som mange sikkert har sett) fjernet det meste av bonus-seter til USA for sommeren 2022. Skulle ikke bestille billetter riktig ennå men om noen dager. Får håpe de plutselig kommer tilbake!

Ha en fin kveld :)

Earl, Kristian, holmen and 1 other person like this.
  9. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,881
    Bonuspoeng:
    293
    God aften, en dag er kommet til ende. Fritiden har gått med til å male hus hos yngstemann.
    Var veldig nære å booke en egotrip i dag. Men det satt litt langt inne da det er bare 14 dager før First til Tokyo, hvis det blir da…

Earl, Berlioz, drsyk and 3 others like this.
  10. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,158
    Bonuspoeng:
    293
    Colombia, Mexico eller Spania. Litt usikker.

Del denne siden