Onsdag, flydag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Flyingdutchman, 31. des 2025.

1. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,849
    Bonuspoeng:
    293
    God nyttårsaften! :)

Ramlet inn en hotell-belastning på DnB PB MC på årets siste dag, så da ble sannelig atter nye 10000 SAS level points mine i siste liten før DnB nullstiller og gir nye muligheter i 26.

Meldt på 15k kampanjen, men trenger den antagelig ikke. Selv om Gdansk faktisk frister bare for å se stedet (har hørt mye bra fra polske venner) og samtidig få 4 av 10 flights på en eneste helge-utflukt. Resten skjer organisk på Norden-flights uansett :p

Googles Gemini AI er fantastisk, inkl AI bilde-tjenesten Nano Banana. De har selvsagt en ide om hvordan ting vil se ut på Gdansk turen min :D

1767191997403.png

Earl, Spielhaug, EndreD and 6 others like this.
  2. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    45,295
    Bonuspoeng:
    293
    God Nytt År folkens!!

Rolig aften hjemme med fruen og hund, enkel middag etter nok spising de siste dagene;

IMG_7758.jpeg

Rolig avslutning på reiseåret for min del, ikke noe siden hjemreisen fra TLV i midten av desember. Januar ser heldigvis til å starte greit…

Earl, Spielhaug, EndreD and 7 others like this.
  3. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,178
    Bonuspoeng:
    113
    Så videoen en gang etter kl 22, det var for tidlig. Poengene kom ikke med en gang. Men ser dem er på plass nå. Tro om det hadde hjulpet å utsette videoen til nå? Jaja, godt nyttår alle sammen

Screenshot_20251231-235432~2.jpg

Calling liker dette

Del denne siden