God morgen fra gulllougen på OSL! Turen går til Barcelona hvor vi boarder Vision of the Seas for et 8 netters cruise. Loungen åpnet kl 5, som er "ca 60 minutter før første avgang" som SAS sier selv. Ganske rolig her så tidlig
Morn! det bærer straks mot Trondheim sentrum for en rolig (?) dag på jobben. Kalenderen er så godt som tom så det ligger an til at jeg kan få jobbet Ha en rolig dag dere også!
God morgen, fortsatt fra Sildabyen. Vekslende vestlandsvær. Linsebytte gikk fint, nå kan jeg se det jeg skriver. I dag nye syv timer I buss. Ha en fin dag med fremdrift!
God morgen fra hjemmekontor i Larvik! Kroppen er fortsatt ikke helt OK så det blir nok flere dager hjemme foran PCen. T-2 Liverpool
God morgen, det er onsdag. Litt jobbing nå, så nærmer helgen seg med stormskritt. Ha en herlig dag! Solen skinner!
God dag frå Aust-Finnmark! Det er haust, men snart ventar avreise til WAW for litt historisk og kanskje kulturelt påfyll om eit land eg aldri har vore i. Her i nordaust er sola på veg gjennom skylaget: Ha ein fin dag, gode medforumistar!
God formiddag fra SK936. Fra SFO-CPH Lander straks i Cph. Bra mat og crew. Fikk sett Batman og sovet 3-4 timer. Dessverre 3.5 timer til flyet til Oslo går, så det blir tværing på gullstua CPH. Får høre om de har en sovekabin?
God føremiddag frå Sunnfjord. Madammen er reist på jentetur til Tallinn, so då må eg snart til å planlegge ny egotripp. EVA til Australia freistar voldsomt. Masse trumf inn på konto gir ein ny periode som Platinum hjå Petter S. Då er det berre å komme seg på reisefot igjen. Dessverre ser det ut til å bli lenge til. Det vert nok både lutefisk og pinnekjøt før det vert tur igjen.
Dei har "resting room" du kan sove på. Dette må ikkje forvekslast med å legge seg til å sove på "rest room"
To kabiner på CPH, begge opptatt. Ble liggestol i skinn bak en gardin isteden. Nå siste etappe med SK 1460. 25 min delay, men er i lufta nå
Ettermiddagshilser fra SQ-loungen på LHR, hvor man venter på å ta SK810 hjemover. Utenfor, sånn omtrent midt på bildet, er hva jeg bare kan håpe er en missil med sluttadresse sovesalen til Putin og hans mange medskyldige. Akk ja, man kan jo drømme.