Onsdag morgen, sydenfor syden

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av morradi, 28. okt 2025.

1. morradi

morradi Senior Medlem

Likes mottatt:
    906
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Sydney!

Fullført TKs millionkampanje med jr, dermed bør det renne inn 2 x 1.000.000 poeng på familiekonto om ikke altfor lenge. Alle flyvningene er korrekt registrert i M&S, så det bør ikke være noe oroblem. Det har vært mange lange turer bak i bussen, men vi er gode til å sove på fly og har klart oss fint. Dog er vi litt lei av utvalget i TK sitt IFE-system...

Hjemreise i dag med TG via SYD-BKK-OSL bør dessuten gi oss 2 gullkort i Star Alliance, men når jeg bruker gcmap.com for å beregne er det bare med en margin på 15 miles, så litt spennende blir det jo... I verste fall får vi ta en liten tur til for å komme helt i mål. :)

Nå står litt regnpreget sightseeing for turen, så en tur innom treningsrommet og deretter ut til flyplassen. Rutetid gir ankomst OSL kl 07.05, i tide til å rekke jobben i morgen, selv med litt forsinkelse.

God onsdag til alle!

Earl, Kristian, oddA and 21 others like this.
  2. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    115,762
    Bonuspoeng:
    350
    God onsdag morgen fra SAS loungen på OSL.
    Frokost fortært og kaffe nr 3 på vei ned i gapet.
    12 av 16 seter tatt i biz på morgenens flight til ALC. Pleier å gå ganske rolig for seg på disse morgenflightene, så får kanskje duppa litt på veien.

Ha en knall dag folkens:)

Earl, Calling, Kristian and 15 others like this.
  3. Sykkelthor

Sykkelthor Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,228
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Ruters røde! Ikke ledig sete ved siden av selv om jeg til og med har deres Travel Pass Unlimited - eller 365 dagersbillett som de kaller det. Lurer på om jeg skal sende dem en mail og tipse om konseptet "An evening of conversation" slik at de beste kundene deres kan gi tilbakemelding på tilbudet :D

Møtemaraton og excel-kriging på planen før man kanskje får litt ordentlig maratontrening på stell i kveld.

Earl, Calling, Kristian and 13 others like this.
  4. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    17,203
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland.

Ny mobil og SAS tapster ring kom i går.
    Litt fikling, men nå ser det ut som alt virker.

Blir spennende å se om ringen virker i kantina i dag, eller om jeg står som en boarding group 3 dust som prøver å boarde i gruppe 1, og ikke kan skjønne hvorfor det lyser rødt kryss:p

Ha en problemfri dag

Earl, Calling, Kristian and 12 others like this.
  5. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    2,239
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra et Vianor verksted i Østfold. Her skal bilen skos for vinteren. Lite reise de neste ukene. Neste flyvning blir en jobbreise om 14 dager med SAS til Finnmark. Bare å glede seg.

Merker at nå som EB kontoen er tømt, så er det ikke like moro å se alle de reisene som dukker opp på AF i februar... Men poengsankingen har startet. Sakte, men sikkert kryper poengsaldoen oppover.

Merker meg også ar Klarna har inngått et samarbeid med Eurobonus der man skal kunne konvertere Klarna poeng til EB. Spent på vekslingskursen, men holder ikke pusten akkurat.

Ha en fin en alle sammen!

Earl, Calling, Kristian and 9 others like this.
  6. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,770
    Bonuspoeng:
    293
    Kjølig ute i dag .. +4 grader, det går nok over!
    Det skal spilles fotball i dag og håpet er at Bodøværingene skal sendes hjem med senket hode, men jeg tviler ..
    T-28 til Thessaloniki for guttetur med yngste datter for å se Brann kjempe mot PAOK ..
    Vi har ennå ikke fått kampbilletter, men vi får oss noen flyturer.. D9F51FA2-DACC-4FB3-AF5F-25F58AACCE56.jpeg

7. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,770
    Bonuspoeng:
    293
    Kanskje jeg må kople vekkerklokke på Alert fra Awardfares...
    I morges tikket det inn seter med SAS fra CPH til YYZ i Business i september, men før jeg fikk opp øynene var de tatt!
    Jeg vil jo vestover, men Trumpistan er utelukket før etter 20.01.2029

Earl, Kristian, Spielhaug and 3 others like this.
  8. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra hjemmekontoret.
    Musikk på anlegget, mens vaskemaskinene går for fullt. Tror kanskje jeg må lære kona hvordan de fungerer, så det blir vasket selv om jeg ikke er hjemme? :p

Etter jobb tar jeg meg en tur til OSL for å fly med AF til BCN. Tar langhelg med hjemmekontor og fare for utepils i et land med litt mer varme enn Østlandet.

Ha en fin en!

Flymunda, Earl, Calling and 12 others like this.
  9. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,269
    Bonuspoeng:
    163
    God frustrerende formiddag fra kontoret i nordvest. Har da brukt de 3 første timene på ingenting pga full pc- krasj. Lukter overtid i dag ja.

Ellers fikk jeg jo ordnet ny tur i F i går kveld så det er jo alltid bra. Så er det T-2 til kort rødnese tur som gjerne kunne gått litt lenger slik som Holmen sin tur over.
    Ha en fin en!

Earl, Calling, Kristian and 11 others like this.
  10. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,522
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Bangkok.
    Her går en lang dags marsj mot sin slutt, er kun 2-3km til hotellet. Det er en relativt kjølig periode på disse kanter, men har likevel vært behov for å helle innpå nær 3 liter vann underveis idag. Skal bli godt med noe mer smakfullt i glasset om ikke lenge. Trengs vel noe fast føde også, for å gjenopprette elektrolyttbalansen.

Nyt dagen der du er!
    20251029_162138.jpg

Earl, Calling, Kristian and 10 others like this.
  11. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,317
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra vest! Turnusfri og kaffe i koppen. Planen i dag er å kjøre en tilhenger med fyllmasse til gjenvinningsstasjonen, og så se på speidere som har Halloweenfest. Mulig man skal bestille guttetur til Malta også? Biz med LH til 6k inkluderer 5 timer i den gamle F-loungen ved A26 i FRA. Kan bli valuta for pengene for å si det sånn…

12. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,815
    Bonuspoeng:
    293
    God føremiddag frå solskinet i Florøida. Eg og har lyst ut og fly, og å vakne til @Ololsen sin post i bookingtråden gjer ikkje reiselysta mindre. Langt og elevert, takk!

Earl, Calling, Kristian and 8 others like this.
  13. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,770
    Bonuspoeng:
    293
    En kan jo bli skikkelig sur!
    Setene dukket opp igjen og da jeg gikk inn i appen for å bestille så ville de ikke akseptere fruens data .... om igjen og om igjen og om igjen
    Etterpå gikk jeg inn på PCen og fant billettene og så stoppet alt opp og jeg ble logget ut ... umulig å logge inn igjen ...
    Nå er setene borte igjen ...
    Godt det er helg

Sunnfjordingen and haifinn like this.
  14. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    43,767
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra WAW og LOT sin gullavdeling, beskjeden middag;

IMG_6658.jpeg

Det er buss ut til flyet, LOT klarer noe LH og LX ikke får til. Jeg kan nemlig vente i loungen til alle er ombord så blir jeg kjørt ut som sistemann ombord.

Sonictravel, Earl, Calling and 6 others like this.
  15. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    43,767
    Bonuspoeng:
    293
    Svensk bil og først ombord;

IMG_6661.jpeg IMG_6664.jpeg

Sonictravel, Flymunda, Earl and 7 others like this.
  16. holmen

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    Air France har gamle fly, og halvspennende mat. Men masse champagne. :)
    (Glemte visst å ta bilde av champagne. Får prøve igjen på neste flight)
    IMG_20251029_195856PXL_20251029_170849185.MP.jpg

17. holmen

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    Fikk kastet meg rundt og tatt bilde av Concorden som tok av i regnet.

IMG_20251029_200110PXL_20251029_185933519.MP.jpg

18. holmen

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    Air France har forøvrig nakkestøtter som funker bra for en som er høy. Eller bare lang i ryggen, som meg.
    IMG_20251029_232052PXL_20251029_220054045.MP.jpg

Del denne siden