God morgen fra solkysten.. I dag skal det flys med bolaget til Kristiania, selve storbyen! Årets lutefisklag skal etter tradisjonen foregå på Engebrets, godt det er helg.
God morgon frå Kristiania! Litt trøytt på morgonkvisten, men det går seg vel til. Det er berre eit par dagar til neste flytur, det er fint. Då skal eg testa SAS premium økonomi innanriks og SAS business frå distriktsflyplass til Kongens by Ha ein god dag, folkens!
God onsdags morgen Ny flydag og i dag går turen til ett iskaldt Chicago (meldt minus 14 i morgen) med SK943. Blir en fin førjulstur med fruen . Flighty sier at dagens flighter blir nr 169 og 170 i 2025 (151 og 152 med SAS). Ser at noen skriver at det i Skandinavia er "kleint" å boarde i gruppe 0, noe jeg absolutt ikke kjenner meg igjen i. Er vel en "snørrunge" (som en her på forumet mente mange EBP er) på 50+. Hadde ikke på meg Pandion Pin på an Evening of Conversation i Oslo, så det kan være du ikke siktet til meg ;-) . Den uten tvil største fordelen med å være EBP er jo om det skjer Irrops, og det kan jo forekomme når man flyr relativt ofte. Ønsker alle en fin 3 desember.
God morgen fra hovedstaden. Ser 60%-tilbudet fra SAS denne helga er mulig å booke allerede. Noen som har booket noen fine turer? Jeg har veldig lyst, men har egentlig ikke tid.
God morgen fra Hilton MUC. Frokostvalget står mellom hotellet og loungen på hotellet, eller loungen hos LH. Regner med det blir bare 1 frokost og at LH får servere den. Klarte å overtale fruen for å bli med til LA så da ble det første benk i andre på LH sin A380. Kun oss 2 på de 8 setene når vi booket men nå er det bare 2 ledige så regner med fullt hus. Ser det er betraktelig mer spennende F-reisebrev pågang så dropper noe fra denne turen, LH F er jo gjennombelyst men jeg blir å legge ut om det er store endringer. Og ja, LPGS er tilbake ifølge kartet
Morn fra kontoret! Bestilte en påsketur til meg og en arving. Vi skal til Washington DC med mål om å besøke begge avdelinger til National Air and Space museum, samt NASA Goddard. Og så håper jeg at turen er tidsnok for å se et rosa hav av Japanske trær, for jeg var en uke for sent i år. Tips om ting andre å gjøre som også kan være interessant for en 20-åring med stor interesse for ting som flyr mottas med takk Ha en fin onsdag
God morgen fra (en av) naboen(er) til OSL. Her skal det møtes hele dagen, og det samme i morgen. Men i morgen er det flytur igjen. Har dessverre falt ut av skattelistene i år ser det ut til. Kanskje de har glemt meg? Ha en fin en!
God føremiddag frå det sunnfjordske. Soga om "den ugudelege har mange plager" held fram. SAS skulle kansellere ein bonusbillett for meg, men det enda med at i staden for å refundere poenga so trakk dei meg jammen for turen ein gong til. Onkelen min på godt over 80 som bur i eit av husa mine seier han har røyskatt i kjøkenbenken og lekkasje over inngangspartiet. Og eg som allereie har tent opp årets CTar. "Det vert aldri nok reisebrev på IF" - Ivar Aasen
Morn fra navlen i norsk luftfart! Her krangler gatepersonalet :»we will start boarding in a fee minutes» med appen: kanskje det et gruooe -0 som er de 6%? Ha en priviligert hverdag!
God midt-på-dagen fra Oslo Her har dagen bestått så langt av og ikke være med i Teams-møte, men heller gjøre om på diverse innstillinger/rettigheter for bruk av Teams-møterommene her på kontoret. Og det tar sin tid da det er ett "par" stykker. Tenkte tanken på å fikse det slik at jeg ikke kunne bli invitert til Teams-møter også - men for vel la det bli med tanken. Blir vel ikke populært i lengden, selv om det hadde vært deilig til tider. Ha en bdre dag med eller uten Teams
God lunch fra kontoret. Lite flyaktivitet her i gården. Men heldigvis (?) rant det inn en bestilling fra heimen nettopp, om innkjøp av (visstnok) viktig kjøkkenduppeditt på turen hjem. Så da skal en insideflyer kjøpe airfryer. Det blir så nære jeg kommer øvre luftlag i dag... Ha en flott lillelørdag, if you fly or if you fry.
God ettermiddag fra 23 000 fot ombord på DY635. Etter en dag på Solkysten hvor solen til og med tittet frem går returen til hovedstaden. Kapteinen melder at innflyvningen er i gang, men det er kø og tåke på Gmoen så selv om vi ligger godt foran rute per nå regner han dessverre ikke med å få oss på bakken før rundt rutetid. Jaja kan vel forsåvidt ikke klage på at flyet er i rute og ikke før rute, men hadde jo vært fint å komme ned før rute og nå et tidligere tog hjem. #Ilandsproblem Nyt kvelden folkens