Onsdag - og halvveis!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Travellingalf, 26. april 2017.

1. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,403
    Bonuspoeng:
    293
    Da er det sannelig onsdag igjen og jeg har "bare" en uke igjen offshore før jeg skal hjem en snartur og hilse på familien, pakke og sette kursen mot Auckland i SQ C :D

Håper alle får en fin (ons)dag!

RoadKing, Darkcho, lMartin and 2 others like this.
  2. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,337
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra SK343, godt inne i Oslotur 2 av 3 denne uka. Sånt blir det (lite) poeng av! Ha en flott Onsdag alle sammen

Travellingalf liker dette
  3. DanH

DanH Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,028
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen. I dag våknet jeg bra uthvilt rundt 06:30 etter å ha sovet siden 19:00 kvelden før :eek:
    Det er sånt som skjer når man kombinerer fly + hotell + barnefri + migrene. Så ble ikke noen øl med kollegaer i baren som avtalt, får ta det i kveld istede..

Last edited: 26. april 2017
    Travellingalf and anders82 like this.
  4. Darkcho

Darkcho Veteran

Likes mottatt:
    3,417
    Bonuspoeng:
    113
    God onsdag fra Vestlandet! Dagen starter fint med en booking i SAS PLUS til LA i september, tur retur for 5600kr pr snute. Kjenner det blir helt perfekt.

Om noen timer er det en hakket mindre tur til Oslo med SAS, men fortsatt fornøyelig :)

braathens safe and Travellingalf like this.
  5. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,449
    Bonuspoeng:
    183
    12 timer hørtes deilig. Unntatt migrene da selvsagt :). Savner å sove så mye. Her er det møter før Paris i morgen.

DanH and Travellingalf like this.
  6. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Tromsø! Valgte kombinasjonen leiebil (jubileumstilbud Hertz) og rimelig hotell. En svært opplevelsesrik kombinasjon. Hotellet "skrøt" av parkeringsplass...... Som nok er å strekke begrepet litt vel lang. Jeg fikk anvist en snøhaug inntil en vegg i en bratt bakke. Måtte grave sammen grus med nevene og strø under hjulene for å få lirket meg på plass. I overkant spennende, men jeg priser meg i det minste lykkelig for at jeg betalte ekstraforsikringen. Jeg håper dere andre har valgt litt mindre spennende kombinasjoner ;)

7. braathens safe

braathens safe NN

Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Now I understand why you "dont panic". The extra insurance.

ArthurDent and Travellingalf like this.
  8. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,627
    Bonuspoeng:
    113
    To fulle arbeidsdager igjen før jeg pakker sekken og setter kursen mot Cape Town.

9. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    43,767
    Bonuspoeng:
    293
    Ferdig i Budapest for denne uken, på vei hjem med DY. FBU kontoret i morgen før det blir å komme seg til Madrid i løpet av kvelden.

10. knutfin

knutfin Medlem

Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra utenlandsloungen på OSL. Reiser til JNB med Ethiopians supersalg, ser frem til det! Beregnet litt i overkant god tid, så har 6 timer her. Finner vel på noe for å få tiden til å gå.

11. TOS_EBG

TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
    God eftan fra TOS her også. Sol fra skyfri himmel, men bare et par-tre røde garder gjør at det ikke er store snømeltingen og vårstemning. Skal vel holde hardt med snøfritt til 17. mai om ikke det blir varmere og litt regn fremover.

Office days frem mot langhelg. Jentungens planlagte fotballturnering ble avlyst, så da har man gått glipp en mulig langturhelg....sluttrapport på et prosjekt eller reinflytting på nrk.no - hva frister mest?

Ha en god dag, og måtte Vikinglottogudene smile til oss i kveld.

CrotchRocket liker dette

Del denne siden