God morgen fra Chicago. Er på veil til ORD for å hente en bil fra Hertz Adrenaline Collection! Spent på hvilken muskelbil jeg ender opp med. Skal cruise litt rundt idag og kanskje rekker jeg innom 4 stater. Edit: har med konemor og fjortis datter, så det kan fort bare bli en tur til en outlet
God formiddag! Oida, «catering truck out of control»: https://www.facebook.com/86680728811/posts/10158862964678812?sfns=mo
God morgen. Våknet akkurat etter en hyggelig, men fuktig kveld og kom på at jeg har «glemt og avbestille» MR til GDN i november. Ser ut som det blir diamant på meg igjen gitt.
God dag frå Aust-Finnmark! Her er det kvit nedbør i lufta, men vi står han av. Elles grattis til @Eddie47 med dei første 19 000! Sjølv er eg ganske så fornøgd: Litt over to veker til neste flytur Ha ein fin onsdag, folkens!
God onsdag fra Osl lounge. Første gang jeg prøver denne. SAS lounge er bedre, men helt OK. Og måtte jo bruke opp gratisvoucher god flyonsdag
God formiddag eller ettermiddag, alt hvordan man ser det. Sitter på SK939, hvor noe over halve turen er gjenomført. Middagen er fortært og nå blir det døsing i ett par timer. Normalt synes jeg cateringen til SAS er så som så men i dag var det veldig bra! Videre til SFO senere i ettermiddag med UA. Dette blir en laaang dag.
God onsdagskveld fra hovedstaden. Vått og mørkt i morges, nå er det ikke lengre vått, men igjen i ferd med å bli mørkt... ble plutselig veldig tydelig høst nå som vi er i oktober gitt. Ingen avreiser på programmet her i dag, istedenfor skal man passe på sofaen i kveld, viktig å sørge for at den blir benyttet litt også Nyt kvelden folkens
Fortsatt onsdag? Passkontroll og offentlig transport er 2 ting som seriøst må forbedres på EWR. Gått fra Penn til 51st gate, og fortjener en kald en før innsjekk. Deilig, varm ettermiddag med masse folk og bråk.