Onsdag - og hvor ble sommeren av?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av funkenstein, 21. mai 2025.

1. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,519
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hovedstaden.

Her kom værskiftet over natten, ja, så turen til jobb i morges var noe hustrig. Nå er heldigvis kaffen i koppen og alt er ved det normale.
    Men kjølig morgenvær økte lysten på tur til varmere strøk, så nå håper jeg snart flyselskap/hoteller gir meg an offer I can't refuse.

Ha en lun lillelørdag!

2. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    35,478
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra Oslo!

Akkurat krøpet frem fra to dagers sengeliggende og koblet meg på jobb og teams igjen, der lå det mye å mugnet etter et par kleine dager. Får håpe en kommer seg på toppen av alt eller at det har gått ut på dato.

Ellers jobbes det med å få til betaling av sommerens opphold under dobbeltpoeng perioden til SAS MC i helgen, kan jo være greit å ta med seg dette.

3. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    5,718
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Nordland, begynte å lure på om det var en god ide å flytte nordover hit igjen i morges. 4 grader og nysnø i fjellene :eek: Jaja, sinker forhåpentligvis gresset litt så jeg får bedre tid til å kjøpe og installere en robot (er Husqvarna fortsatt best?).

Lite nytt på reisefronten utenom at CAY-turen i juli henger i en tynn tråd, men siden jeg har separat tilslutning kan jeg kanskje omgjøre det til en helgetur til Paris :)

Ellers god onsdag til alle!

4. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,596
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra etter hvert rødnese. Når man skal et sted Skyteam, OW eller *A har dobbelt så lang reisevei til dobbel pris og feil flytider, så får man gå for rødnese. Den kommende diamantloungen på CPH skal være veldig bra for at hubstrategien deres skal fungere.

5. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,768
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solkysten
    Godt det er helg
    IMG_9149.jpeg

6. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra kontoret!
    Dagens første møte er gjennomført, bare 4 igjen.. :rolleyes:
    Innimellom blir det kanskje litt jobbing også.

Gikk inn i appen i går og sjekket hvor mye det ville koste å endre hjemreise fra TOS på søndag til et litt tidligere fly. (Eller om vi skulle vente til "endring samme dag for EBD" på søndag). Det kostet 30 kr per pax. Til flighter som ikke var ledige for poeng. (Det er en bonusbillett) Sånt kan man like!

Ha en fin en!

7. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,298
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Sølvbyen.

Heldigvis ble det litt kjøligere. Ellers hadde turen til Granca nesten blitt bortkastet.

Dagens hovedoppgave er å bli kvitt et lønnetre som vokser feil sted. Ikke så veldig stort, men med kraftig rotsystem à la visdomsjeksel.

Ellers fordrives tiden med å etterlyse Amex overføring til EB for eks-forloveden. Bl.a nødvendig for Ikke å rykke ned en divisjon.

Ha en fin og suksessfull dag!

8. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    10,475
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sola :)
    Her skinner sola og temperaturen er 11°C, men det føles mye bedre.
    Møte pågår men jeg sitter å titter ut av vinduet og drømmer meg bort.
    Ha en glitrende flott onsdag :cool:

IMG_5021.jpeg

9. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    17,203
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn.

Lett uggen etter restaurant og pubbesøk i går. En kollega går av med pensjon, og da må det spises og drikkes.

Greit å jobbe skift, så man slipper ut på amatørenes aften ( lørdag) for å drive med slikt.

Ha en kvikk dag

10. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,317
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sola x2!
    Der kom nordvesten som har glimret med sitt fravær, nå med vindkast opp mot 23 m/s. Sånn bare for å minne oss om hvordan vind funker…
    Har ikke klart å finne noe interessant på hverken 25% bonustilbudene, eller den kampanjen som går nå, så nå begynner det å verke noe fryktelig i bestillingsfingeren!
    Får se om en får permisjon fra HK for en egotripp utover høsten, det hadde vært noe!

11. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    43,767
    Bonuspoeng:
    293
    God tidlig ettermiddag fra Priority Pass loungen i Budapest. Flymaten er sikret hos KFC;
    IMG_4192.jpeg

Hjemreise til OSL via MUC med LH, dagen før FCL på GH åpner igjen så går glipp av den denne uka!

I kveld skal drakten fra 1991 fram, kan spurs endelig vinne noe av betydning igjen

Last edited: 21. mai 2025
  12. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    13,281
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra kontoret på Lysaker.

Etter en veldig fin dag på Huk i går, var det tungt å gå ut døra i dag. Men relativt fin temperatur for å løpe i da. I ettermiddag går startskuddet for Fornebuløpet, hvor jeg like gjerne gikk for alle tre distanser. 3+5+10 km. Blir en fin ettermiddag og kveld!

Ha en finfin dag!

13. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    43,767
    Bonuspoeng:
    293
    Tidenes korteste connection i MUC, først av fra BUD og kjørt mellom K25 og K14. Sist ombord på flyet til OSL og bording complete ca 2 minutter etter at jeg gikk av forrige. Desverre ikke noe loungetid da…

Last edited: 21. mai 2025
  14. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,205
    Bonuspoeng:
    293
    Godt vær her ute på de britiske øyer :)

Brenner litt poeng som nesten samler seg opp fortere enn jeg rekker å bruke dem (IHG).

Det vanket oppgradering, frisk frukt og engelsk musserende (digg!) samt en skriftlig takk for at jeg valgte å bruke poengene akkurat der :D

20250521_182940~3.jpg

Del denne siden