God onsdagslunch fra KRS. Strålende vær, seff. WF 588 til BGO skal snart bordes. God plass på maskinen. EDIT : Hadde oversett at det var DASH8 300. Nærmest ubehagelig fullt på bussen. Heldigvis ønsket sidepax å flytte diagonalt slik at vi fikk hver vår seterad (puh). Får første stikk (Pfizer) i morgen . Det gledes! Ha en fortreffelig onsdag!
God ettermiddag Skyfri himmel, mangler bare noen grader opp på termometeret så snakker vi snart sommer Ser SAS har endret min planlagte 4x MR: KRS-OSL-CPH-BER-ARN-OSL-KRS denne er nå endret til CPH-ARN, KRS-OSL, ARN-BER, OSL-CPH, BER-ARN-OSL-KRS lukter kansellering lang vei..
@holmen. Hør podcasten til filmpolitiet om 10 års jubileet, og gi den et nytt forsøk på en stor skjerm. @Jorge, så imponerende. Det er en av seriene jeg aldri har kommet i gang med. Men jeg vet jeg har noe å glede meg til.
Ferdig vaksinert med Pfizer og betaler prisen med heftige influensasymptomer som bivirkning. Satser på at feberen snart forsvinner eller at jeg får til å sove... Er uansett happy for hjemmekontor og må innrømme at jeg har lite produktive dager akkurat nå. Må booke om to turer der SAS plutselig har latt meg vente ti timer på Gardermoen, men siden begge turene er i sommer er jeg langt fra sikker på at de blir noe av. Men, turer som jeg må kansellere, erstattes bare av turer som jeg booker lenger frem i tid.
God onsdagskveld fra hovedstaden. Etter bortekontor i går var man tilbake på hjemmekontoret i dag. Fullt opp med Teams-møter i dag så sånn sett helt greit å være hjemme, kaffemaskinen her er jo bedre enn på jobben Fikk e-post fra Choice om noen bonuspoeng som går ut 30.april så da blir det å surfe litt etter bonusnetter til sommerferien, er jo for dumt å la poengene gå ut, så må jo brukes. Om ikke annet er det jo godt å ha en grunn til å planlegge en tur. Også er det jo lillelørdag og snart helg, så blir kanskje litt godt i glasset i kveld. Nyt kvelden