Det kjennes utrolig godt, 3700 kroner og utsikt til 26000 statuspoeng. To slike og man er på god vei til diamant igjen. Nuvel, vi får se om flyene går.
God lunch fra det sørlandske! Dagens teamsmøte unnagjort, så da stemplet jeg ut og tok en økt med verandagulv-beising. S ist søndag var denne fullstendig svart av svartsopp og oksydasjon. To runder med terasserens og en runde med beis seinere ..... : Tilbake "på jobb nå, med et lite IF-pustehull
God onsdag fra den Arktiske hovedstaden Her er været litt bedre enn igår, men de melder om litt mer vind iløpet av dagen. Nå sitter jeg på universitetet og jobber litt med skolerealitert og kikker på insideflyer som jeg nå ser at jeg gikk glipp av i går.. Igår dukket det inn flybilletter til og fra Ålesund hvor jeg skal på jobbreise. Begynner faktisk å bli en del dager siden det skjedde meg sist. Hehe. Men for første gang siden 17. mars 2020 skal jeg fly Norwegian! Blir riktignok SAS hjem fra Ålesund. Flyr til OSL søndags kveld, overnatter på et hotell og tar første flyet til AES dagen etter hvor jeg så kjører til Molde for en jobb og derav videre til Kristiansund hvor dagen avsluttes på et hotell i Ålesund om koronaen lar det gjennomføre. Reiser tilbake på tirsdagen (30.03) Noen som vet om innenriks gull loungen til SAS er åpen for drikking og spising? Ellers skjer det ikke så veldig mye idag. Det blir en liten sosial happning med speidern ikveld. Så sånn bortsett fra det ønsker jeg alle her inne en flott onsdag til tross for nye nasjonale råd og anbefalinger som jeg ikke heeelt er fornøyd med, men sånn er livet. Bli kvitt den koronaen nå!
"God" ettermiddag fra nabotraktene til OSL Her ble dagen relativt greit ødelagt med en restskatt som tilsvarer en ok storbyhelg . Den så jeg ikke komme gitt... Jaja, var det ikke en diskusjon om hvorvidt man kunne betale restskatt med AmEx? Ellers lite å melde herfra. Ha en fortsatt strålende en...!
Så vidt jeg har forstått kan du verken spise eller drikke inne i loungen, men du kan få med deg noe mat (+drikke?) på vei ut/når du går derfra.
SAS har ingen gullounge innanriks på Gardermoen, berre utanriks. Innanriksloungen har ikkje noko serveringstilbod, som det står meir om på denne sida.
God Onsdag. 2 dager til hus overtagelse! Svidd av 1\2 CT opptjening på under 7dager.. Måtte ringe amex å advare dem om høyt forbruk i dag. I andre nyheter, Sånn her ser 245trumf kroner ut i deo:
Onsdag her i San Augustin Gran Canaria, denne tyven lagde drama i restauranten i dag, og jeg kan si den hadde guts som drev på med å stjele kaka til folk