Onsdag på solkysten

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 20. aug 2025.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,770
    Bonuspoeng:
    293
    Her fortsetter sommeren!
    I dag er planen å rydde og vaske den lille bybilen som ikke gikk gjennom kontrollen i går.
    Meldte den raskt inn på Nettbil.no i håp om å få noen kroner for den, batteriet kan sikkert brukes.
    Intet varer evig .....
    T-2 til Bartebyen .... denne gangen er det Widerøe som skal fly oss til Nord-Norge
    Godt det er helg IMG_0076.jpeg

Calling, Earl, Kristian and 12 others like this.
  2. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,522
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo-kontoret.

Det er alltid en god start på dagen når man får gjennomført en eller annen booking, før man gyver løs på dagens dont. Så også i dag: Berlin-hotell til julemarkedstur er i boks. Desember kan bare komme!
    Men det er forresten helt greit om vi kan fortsette med gode sommerdager en stund til. Ingen hast med kulde og mørke, liksom.

Nyt den lille lørdagen!

Calling, Earl, Kristian and 9 others like this.
  3. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,205
    Bonuspoeng:
    293
    Mornings fra flytoget :)

Sol og flott utenfor, mens jordene på Romerike suser forbi vinduet.

Ikke lengre tur enn til Danmark i dag. Ha en fin en!

20250820_081333.jpg

Calling, Earl, Kristian and 8 others like this.
  4. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,302
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Aust-Finnmark. Solskinn, vind og levelig temperatur med boblejakke. Akkurat som forventet.

Hurtigruta glir forbi Vadsøya på vei mot kai og 10 minutters stopp.
    20250820_062603.jpg

Ha en fin dag!

Calling, Earl, funkenstein and 10 others like this.
  5. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    6,839
    Bonuspoeng:
    183
    God lillelørdag!

Ferien er over og en må jo desverre en tur innom kantina ved nidelven igjen :p:cool:

17556723087011816270207061480477.jpg

Calling, Earl, funkenstein and 10 others like this.
  6. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,599
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra København, som er en ganske fin sommerby. Tror jeg nesten bare har vært her i kaldere årstider hvor alt vannet blir ganske surt. Men nå er det fint å vandre langs kanalen. Kombinasjonen av nytt og gammelt og ikke for store bygg fungerer fint. København er en helt annen by langs vannet enn et kvartal på innsiden. Hver sin sjarm, men tror jeg liker vannsiden best.
    IMG_5513.jpeg

Calling, Earl, funkenstein and 11 others like this.
  7. Jon2000

Jon2000 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    27
    Bonuspoeng:
    13
    God kveld fra Bali. Her er fantastisk året rundt IMG_3057.jpg

Calling, Earl, Kristian and 8 others like this.
  8. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,244
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra kontoret hvor det er masse jobb som må gjøres.

Men klarer ikke helt holde meg borte fra bonusjaget, så har fått bestilt nytt Amex Elite-kort for å tjene noen ekstra CT i år. Så prøvde jeg å bestille nye ekstrakort til det nye Amex-kortet. For et mareritt det er å prøve å gjøre noe som helst på Amex sine sider eller i appen (som i stor grad bare sender deg videre til web-sidene). Har ikke tall på hvor mange ganger jeg måtte logge inn, antall feilmeldinger jeg fikk og måtte chatte med kundeservice for først å si opp det gamle kortet siden de mente jeg hadde for mange ekstrakort på det gamle kortet til at jeg kunne bestille på det nye... Det er litt som SAS kundeservice for vanlige kunder, informasjonen jeg fikk stemmer ikke med deres egen informasjon. Han på chatten mente det kun var mulig med 1 ekstrakort på Amex Elite nå, men ifølge deres terms står det tre, og etter jeg fikk sagt opp det gamle så hadde jeg ingen problemer med å bestille to ekstrakort.

Ha en Amex-fri onsdag!

Calling, Earl, funkenstein and 7 others like this.
  9. Preference

Preference EBD

Likes mottatt:
    1,897
    Bonuspoeng:
    113
    Det blir mye lettere å bestille ekstrakort når man har mottatt og aktivert det nye hovedkortet.

Morn fra hjemmekontoret hvor dagens største utfordring er hva man skal lage til en enkel onsdagsmiddag! Blitt alt for mye kylling i det siste, men synes det er dårlig med kvalitet/pris på svinefilet i Norge, og fryseren er tom for den svenske/danske varianten..

Calling, Earl, Rscott and 4 others like this.
  10. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    10,475
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra SK4016, en havna jaggu langt bak i dag ja :eek: slik blir det når organisasjonen skal betale. Aller helst ville de ha meg til å fly DY, men grensa gikk her.
    Blir et kort møte i dag og litt lengre i morra.
    Ha en fin fin onsdag :cool:

IMG_5670.jpeg

Calling, Earl, funkenstein and 8 others like this.
  11. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra hjemmekontoret.
    Har brukt litt tid på AF og SAS.no i dag, for jeg fant noen dager som trenger påfyll av reiser.

Har booket en tur til MSP, og da er vel rute via MIA korteste vei? :D
    Hjemreise fra BOS med SAS, det var det eneste jeg fant som passet. Det er visst høstferie i oktober, så det var lite å finne fra CPH til OSL. Men det løste seg til slutt. Med en strafferunde via ARN.

Fikk meget god hjelp av en navnebror på CT-telefonen (ringte visst dit selv om jeg ikke skulle bruke CT..) Han snakket engelsk, selv om han var dansk. Like greit for meg, og det fungerte topp. Han fant alt jeg hadde funnet, og fikset feeder til LHR i eco med en gang. Må menge meg med bermen i baksetet på første leg dessverre. Biz var ledig i går, men borte i dag.

Planen er å krysse av et par nye stater, så det blir leie av bil, og kjøring på landevei i en eller annen retning. Må se hvor mye jeg rekker, og hvor jeg skal kjøre for å finne et fly til BOS for å reise hjem. Planlegging er gøy! :)

Nå er det lunsj.

Ha en fin en!

EDIT: Skal ut og fly i dag også, det glemte jeg helt. :)

Last edited: 20. aug 2025
    Calling, Earl, funkenstein and 6 others like this.
  12. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,244
    Bonuspoeng:
    183
    Hovedkortet var mottatt og aktivert. Fremdeles veldig klønete til jeg fikk sagt opp det gamle. Da gikk det enklere.

Preference and holmen like this.

Del denne siden