God morgen .. det er onsdag Ingen planer for dagen.. kanskje jeg skal ta influensavaksinen, kanskje jeg skal ta covidvaksinen .. Skal i et bursdagsfeiring i kveld .. Godt det er helg
God morgen fra Sølvbyen. Ingen sol, men det har sluttet å regne. For en stund. Det er planer for dagen, ja. Barne - og hundevakttjenesten har fått ny innkalling. Heldigvis tok vi sprøytene mot div. virus i går, og kan møte verden med friskt mot. Det blir sikkert nødvendig i dag. Ha en fin onsdag!
God morgen fra Biel. Liten togtur mot ZRH og nok en oppgradert tur i europa biz hjem med SAS. Dagens spørsmål er om man skal spise meg mett i loungen, eller satse på at de laster mat ombord til de som byr på oppgraderinger. Akk, livets strul. Trondheim imorgen og ZRH igjen på fredag. Godt det snart er helg.
God morgen fra godstolen. Kaffe i koppen mens jeg venter på at bilen skal bli varm. Gårsdagen ble tilbragt ved en fotballbane, i regnet. To ting jeg liker sånn passe. Men det var nevøen som spilte, og han koste seg, så da var det greit likevel. Ha en fin en!
God morgen fra kontoret i nordvest. Bilen er levert på service så regner å bli noen lapper fattigere etter det. Ellers er det enda kjedeligere at F turen med Luftwaffe til LAX i november nå ser ut til å måtte avbestilles grunnet annet viktig ærende som bare er nødt til å prioriteres. Så da vil letingen etter ny reise starte på nytt og om det er First jeg vil ha bør vel billetten helst finnes før Senator statusen utløper i februar. Jaja T-10 til neste flytur med rødnesene.
God morgen fra Ljubljana, hjemreise om noen timer. LH via MUC og rett til OSL, forhåpentligvis hjemme så jeg rekke å se Galatasatray spille
God formiddag fra Stavanger. Her nytes livet i rolig tempo, akkurat ferdig med frokost. Sitter godt plantet på Sofaen å titter på YouTube. Blir en rolig og behagelig onsdag. Ha en fin en!
God formiddag fra Grenland. Mindre regn nå. Hyttetur med fem andre gubber meldt i helga. Blir som vanlig poker, dart, heavy musikk og høyt, jevnt alkoholinntak. Vi skal tjuvstarte, og lage full julemiddag. Ribbe, hjemmelagde medisterkaker, julepølse + surkål og rødkål. Måtte bestille medisterdeig på lokale Menybutikken. Gilde osv har visst ikke begynnt å levere sånt i butikkene ennå. Men julebrus får du fra første oktober Ha en crispy dag
Akkurat i ferd med å forlate solkysten og den lever ikke helt opp til navnet i dag. Rødnese flex lever imidlertid godt opp til navnet. Gjennom security 17 min før avgang på tidligere fly og ikke noe problem i gate å bli med det.
God dag fra Haugesund. Så lenge ut som at oktober skulle bli årets eneste måned uten flyvninger, men jaggu dukket det ikke opp et behov for en jobbtur til Haugesund. Norwegian begge veier og det var meget busy i fast track på OSL i dag tidlig. Hjem med DY191 i ettermiddag. Ha en finfin dag!
Good old Danish "hygge" at CPH SAS lounge. Er ikke overbevist om hyggen, men frikadellene var gode. Det var litt vel mange folk i gammel gull avdeling oppe, så jeg forsøkte meg på avdelingen I første etasje som jeg aldri har brukt før
God ettermiddag fra Flesland. Utenfor er det både regn og enkelte solgløtt, og de kan vel oppsummere dagen også. For det meste grått og vått, men enkelte gløtt av sol. DY 633 tilbake til østlandet venter, flyet ankom fra Gardermoen ca 15 min før rute så vi satser på avgang tilbake som planlagt kl. 1740. Nyt onsdagskvelden folkens
God aften fra Mellom-Europa. Her ved (eller noen få hundre meter fra) Donaus bredder, blir det hverken -brød, -pølse, -schnitzel, eller -vals i kveld, men hyggelig å spasere her er det her like fullt. En flott by er det, bør kanskje ta noen dager her, til våren kanskje. Nyt kvelden, om den tilbringes I ballsal eller moshpit.
God kveld! 24t permisjon fra hjemmetjeneste, så dro sporenstreks til landstedet Lillelørdag må dermed feires
God kveld fra et snøfylt Alta! Akkurat landet for ca 1t siden. Ankom hotellet (Scandic) og møtte det hyggelige crewet fra flyet. De skulle ut og oppleve Alta og snø. Jeg vil til sol og sommer jeg... Blir noen møter og jobb i morgen tidlig, før flyet går kl. 14 hjem igjen. Tipper jeg får samme crew. Ha en god kveld videre!