God morgen fra sydhavet! Her starter dagen med yoga på plenen utenfor terrassen vår, nei jeg er ikke med, jeg sitter med kaffe og mageregulerende og ser på. Det er en del gebrekkelige øvelser min atletiske kropp ville protestert høylytt på og mor måtte ringt ambulansen. Godt det er helg
God morgen fra BRU og Pop-Up Loft. Her er det vel rundt 50 sitteplasser, det må bli meget trangt i de travleste tidene. Ingen HON avdeling heller. 80 minutter til boarding mot FRA med kort forbindelse til OSL og forhåpentligvis hjemme til i halv to tiden.
God formiddag fra arbeidslivet. Meldt bare kaldere og kaldere fremover her i Grenland. Godt det er kun t-11 til Mia Ha en isolert dag
God lillelørdag! Full rulle på jobb - både dag og kveld - så særdeles lite tid til morsomme sprell. Heldigvis er det meste av reiser i '26 allerede planlagt og kan så vidt skimte den første turen borti horisonten her. Ha en god en! T-25 SIN
God morgen fra kontorstolen. Kaffen varmer og sjokoladen "bidrar til sinnets munterhet". Noe annet som bidrar er at det er T-0 til selveste Syden. Eneste gjenværende utfordring (etter noen timer jobb) er å komme seg til flytoget, på glatte fortau, med sommersko på, uten å risikere halebensbrudd el.l. Ha en onsdag fri for fall.
Mornings fra gjemmekontoret. Passet best i dag. Litt greit at jeg ikke sitter på Malpensa nå etter å ha sett Inter tape 3-1 og et par timer i CRJ til CPH, det er jo det. Får se hvordan det går i Milano-derbyet om noen uker
God morgen fra Sølvbyen. Kuldegradene er i ferd med å forflere seg. Godt man snart skal til Syden. Minsteprisen for oppgradering stiger jevnt og trutt. Usikker på om måltidet nå blir for dyrt, de andre fordelene har vi jo. Inklusive nødutgang med god benplass og pt ledig midtsete. Men det hadde vært hyggelig å vinne, da! Ha en fin onsdag!
God morgen fra jobben Bytter ut en sjukeheim med en annen i dag. Familiebesøk til en tante som ikke holder seg hjemme for tiden… dessverre. Hva er oppdatert status for å få booket gratis langdistanse sete hos klm med gull status
Morn fra vest! Turnusfri idag, så da bærer det en tur til fjells for å sjekke strømstatus i et stakkars batteri som ikke har fått så mye sol i det siste. Litt forefallende og kanskje man skal prøve telemarkskiene som har stått litt for lenge ubrukt? Det gledes!
God formiddag fra hjemmekontoret. Her jobbes det hardt, for her er det nesten ingen forstyrrelser. Må bli ferdig med et par prosjekter denne uken, og da er hjemmekontor det enkleste. Tiden flyr, og snart er det lunsj. Og da dukker det største problemet med hjemmekontor opp: Jeg må lage lunsjen min selv! Men i mellomtiden kan jeg høre på det nyeste Gluecifer-albumet på høyt volum. Det funker! Ha en fin en.
Rakk 7minutter på FCL i Frankfurt, rakk akkurat å ta en titt på denne før det var å bli kjørt ut og først ombord på LH860; Hvis de har brannslukkersjampis på OSL så skal jeg kjøpe med en, men orker ikke dra med helt fra BRU;
God formiddag fra kontoret i Sandefjord! Straks lunsj (dagens høydepunkt mellom 08 og 16 ...) Det skjer så mye over Atlanteren om dagen at det skal bli "spennende" å se det IRL om 26 dager Ha en flott lillelørdag!
Kort innom fra OSL, hvor vi er igang med deicing. Godt å vite at eneste kontakt med is de neste par ukene, er i begerform med smak av mango, og i kubeform til diverse godt i glasset.
God ettermiddag fra kontoret i nordvest. Ble overrasket over varsel fra AF på China Eastern billetter hjem fra SYD i august. Så mitt snitt å spare 84K poeng siden jeg allerede er booket med Vietnam så ringte til SAS for å prøve å ombooke, men traff på mr tyvärr som kunne fortelle at årseken til China Eastern dukker opp er en bug. De går ikke an å booke.... jaja. Tur skal det bli uansett
Fikk mail fra Ryanair om de snart sletter kontoen etter 3 år uten bruk. Stolt ikke-bruker av Ryanair, men tenkte det kunne være nyttig å beholde kontoen for historikken. Da måtte man logge inn før 7 dager passerte. Selv engangskoder klarer Ryanair å gjøre ubehagelige for kundene "Alle andre" nøyer seg med 6 siffer (som jo er enkelt å huske), men ikke disse folka:
God ettermiddag fra RE11 fra OSL til Oslo S. Tur og retur Stavanger gjennomført i dag, møtene der borte gikk ca som planlagt, men nå blir det godt å komme hjem. Litt sliten så blir godt å finne sofaen og tidlig i seng i kveld! Nyt onsdagskvelden folkens