Er det noen som vet om jeg kan oppgradere en BA flight med QR miles? Har ca 143k miles som jeg må begynne å bruke litt av. Har en flight fra LGW til MCO, booking klasse N, World traveller og en fra LAS til LHR, booking klasse S, World Traveller. Finner ikke noe mulighet for dette på BA sine sider, men minnes å huske fra en gang tidligere at man har mulighet til å kjøpe upgrade ett eller annet sted? Billettene er kjøpt på BA.com. Takk for svar!
Vet du om det er mulig å kjøpe oppgradering? Er så lenge siden jeg har flydd med BA at jeg husker ikke.
Med kontanter, mener du? Jeg har ikke erfaring med det personlig, men noe annet ville overraske meg. Det er nok dyrt, men hør med innsjekk/gate.
Har oppgradert BA flight både ved innsjekk og ved gate. Riktignok er det noen år siden. Spør når du sjekker inn. Sier de nei der, så prøv ved gate og. (Gate er ofte litt billigere)
Jepp, det er mulig å oppgradere BA for cash. Av og til står det skilt ved innsjekk på OSL om "upgrades available", men uansett om dette skiltet står eller ikke så er det bare å spørre
Ja, det er 'ticket office' i Galleries Club south. Der kan de fikse Airport Upgrade Promtion (AUP) for cash. Og, de tar AmEx der.