Oppgradering hos Turkish med penger?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av antirealiti, 09. mars 2024.

1. antirealiti

antirealiti Medlem

Likes mottatt:
    313
    Bonuspoeng:
    63
    Har en t/r OSL-IST-CPT i Eco (H) som jeg ønsker å oppgradere.
    Det er kun mulig å oppgradere ett leg, OST-IST, hos Turkish, som koster 50k M&S poeng. Vi vil helst oppgradere IST-CPT og tilbake.

Kan man gjøre dette med penger ved innsjekk? Hvor mye koster det i så fall? Og er det noe status kan ha innvirkning på?

2. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    5,718
    Bonuspoeng:
    183
    Fikk tilbud om oppgradering for 200 USD ved innsjekk motsatt vei IST-OSL for cirka 1 år siden.

antirealiti liker dette
  3. Sykkelthor

Sykkelthor Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,228
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har også prøvd å lese meg opp på det her i forbindelse med en økonomi-tur jeg har med turkish. Det virker som om det finnes litt tilfeldige muligheter for å kjøpe oppgradering ved innsjekk noen steder mien ganger og prisene varierer stort basert på lokasjoner, distanser og tydeligvis også dagshumøret til de som jobber for turkish. Sånn ca.

antirealiti liker dette
  4. Sykkelthor

Sykkelthor Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,228
    Bonuspoeng:
    93
    To datapunkter:
    MRU-IST, eco -> biz, 10 timer flyving: mulighet for å oppgradere ved innsjekk på nett, men kun ved hjelp av Turkish miles&smiles poeng. Oppgradering til salgs i innsjekk for 950USD pr pers.

IST-OSL, eco -> biz, 4 timer flyvning, mulighet for å oppgradere for cash ved innsjekk på nett. 8700kr totalt for to personer.

Jeg sa pent nei takk til begge deler og satser på at jeg får nok champagne i loungen på MRU til å glemme at jeg sitter bak i bussen. Og ja, Turkish gir lounge på MRU til Star Alliance Gold selv om de bruker en 3.parts lounge her, så det er jo fint.

5. antirealiti

antirealiti Medlem

Likes mottatt:
    313
    Bonuspoeng:
    63
    Det er 2 dager før avgang, og fikk nettopp opp på nettsiden at jeg kunne oppgradere OSL-IST for 6700kr for begge. Ingen ting om IST-CPT.

Del denne siden