Tusen takk for et velskrevet reisebrev! Du skriver veldig bra, det var nesten som om jeg var med på turen selv! Må innrømme jeg lo høyt av den guitar/Qatar-episoden. Haha. Takk for turen
Tusen takk for alle fine tilbakemeldinger! Det er hyggelig å se at noen synes det er gøy å lese (eller se på bilder), for det er ikke så rent lite arbeid som ligger bak.
Å gjett om jeg vet, har skrevet noen reisebrev opp i gjennom årene fra motorsykkelturer rundt omkring. Ikke bare er det mye arbeid, men i tillegg så blir det gjerne så finpuss og mengde kommer i etterkant av opplevelsen og man har andre ting å gjøre. All honnør
Detaljert og beskrivende. Flotte bilder og forøvrig en MEGET bra rapport! Swiss business frister virkelig igjen! Hvordan var rekkefølgen på serveringen på flighten fra Zurich til Oslo? Synes nesten jeg hører hælene til Barbara helt hit...... Ja takk til flere reisebrev fra @Herlov
Hehe. Takk og god tur! Takk! Ettersom vi bare var 3 stk i fremre del, så var serveringen litt "adhoc". Jeg fikk vel drikkeservering først, mens jeg mener å huske at damen bak meg fikk matservering først. Takk, bare hyggelig!
Kanonrapport! Takk for at du tar deg bryet og lar oss andre ta del i dine opplevelser rundt om i verden. Det er fantastisk moro og interessant!
...selv om det er lenge siden du reiste.... god og nyttig lesning! Mye detaljer og det meste er fortsatt aktuellt.. Takker!