God morgen! Heter det påskeaften også på morgenen? Blir ikke det litt feil? Jaja. Morgen er det, påske er det også. Og ute har det snødd noen centimeter i natt. Solen er på vei frem, så den blir nok ikke liggende veldig lenge. Sov hele natten, våknet litt tidligere enn vanlig for en lørdag, men det kan se ut til at 7 timer søvn på flyet i går gjorde susen. (*Krysser fingrene*) Ha en fin en!
Ikke ofte man ser folk med spurs i Norge Men Hamar kan by på så mangt, fikk unnagjort mange skritt Stand up på Festiviteten var jo også morsomt, var 4 andre på scenen enn han på bilde over. Fikk nye lesebriller på mandag, og burde nok ha gjort som @holmen foreslo med snor rundt halsen. For nå må det letes etter briller igjen! Ha en brillefin dag folkens
God føremiddag frå austlandsveiret på Vestlandet. Snart på tide å setje kursen mot aust og storbyen Førde for litt helgehandel og lunching. Spørst om det ikkje blir litt tinging av flybillettar i løpet av helga òg.
God ettermiddag fra Krung Thep Maha Nakhon... osv., etc., usw. På vei hjemover idag passerte jeg dette advarselsskiltet. Etter en drøy uke her nede leser jeg fremdeles ikke thai, men har likevel en mistanke om hva tallene betyr. Det er varmt. Og på tide med noen øl. God påskeaften!
God aften fra Bangkok. Det er mulig dette blir en av de dagene hvor man ikke forlater hotellet. Klarte å bli bra drita i går, mye takket være en dansk herre som spanderte shots på vinbaren jeg henger. Formen er bedre nå. Siste kveld på dette hotellet før jeg flytter til Sukhumvit.
God ettermiddag fra IST! Påsken er nesten over, ihvertfall reisemessig. Sitter i en gigantisk og stappfull IGA-lounge mens vi venter på IST-AMS-GOT for overnatting og landeveien hjem i morgen formiddag. En uke i Istanbul unnagjort, forsøkt litt pruting og blitt rundlurt en gang. Alle de standard turistfellene besøkt, Hagia Sofia under oppussing var litt skuffende. For de som liker tekniske museer anbefales The Rahmi M. Koç Museum på det sterkeste! Med ønske om en fortsatt god påske!
Morn fra fransk vestindia! Nok en dag med jevn og behagelig varm passatvind fra øst. 29 grader passer meg helt perfekt. Fascinerende hvor bratt man kan lage veier her, bortimot 45-50 graders helling, men i dag er siste dag med slikt før vi forflytter oss til den flate delen av Guadeloupe. Gårsdagen gikk med til Zoo, kidsa liker dyr så det var perfekt. De hadde også hengebroer 10-25 meter oppe i trærne, samt jaguarer, og pantere, så da var vi fornøyd. Tok en tur til Grande Anse stranden, og fikk livskiten banka ut av oss i de gigantiske bølgene! Ha en rolig dag!
Morn fra hotellsengen! Straks på tide å pakke saker og ting, så sette kurs til den største avdelingen til National Air and Space museum før vi tar turen til flyplassen for å fly hjemover. Oppgraderingsbudet fra plus til business ble godkjent, så det blir kjekt å ligge langflat på vei hjem. Ha en fin lørdag!
God ettermiddag fra arbeidslivet i Grenland Fikk akkurat sendt avgårde et skip som skal til England. Misunner ikke sjøfolka den seilasen hvis vinden er oppimot orkan? Vel- snart hjem for å snu. Jobbe 07-19 i morra også, men rekker et par glass vin og noen stinkende oster m fruen. Glad påsk
God (lokal) kveld fra SGN. Hjemreise … Effektivt her i Vietnam. 40 minutter fra taxi fra hotellet (district 1) til loungen på flyplassen.